سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
خورسندی طاسکوه با چه کتاب‌هایی به بازار نشر می‌آید؟

علی خورسندی طاسکوه این روزها در حال تالیف دو کتاب «تحلیل سیاست انتقادی» و «اخلاق حرفه‌ای اعضای هیات علمی» است.

علی خورسندی طاسکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از جدیدترین آثار در دست تالیف خود خبر داد و افزود: اکنون در حال نگارش اثری با عنوان «تحلیل سیاست انتقادی» هستم. موضوعی که این کتاب به آن می‌پردازد تاکنون در ایران ترجمه نشده و به نوعی می‌توان گفت ابزاری روش‌شناسی را در اختیار محققان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: من نزدیک به 9 سال است که روی تحلیل سیاست انتقادی تحقیق می‌کنم و همان‌طور که بیان شد روشی تحقیقی در حوزه سیاست‌گذاری و تحلیل سیاست است.

به گفته عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، با اتمام نگارش این اثر، به احتمال زیاد انتشارات این دانشگاه کتاب را چاپ کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

خورسندی طاسکوه همچنین با اشاره به تالیف کتاب دیگری با عنوان «اخلاق حرفه‌ای اعضای هیات علمی» نیز عنوان کرد: این کتاب کار مشترک من با حسین ابراهیم آبادی است که در آن به موضوع تحقیق روی شاخص‌های اخلاق حرفه‌ای اعضای هیات علمی در دانشگاه پرداخته‌ایم و قرار است از سوی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی منتشر شد.

این استاد دانشگاه در پایان سخنانش گفت: «سیاست‌گذاری توسعه علوم انسانی» نیز کتاب دیگر من است که قرار است از سوی انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی تا پایان سال جاری روانه بازار نشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط