دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
المصطفی(ص) با 300 عنوان کتاب به چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین آمده است

مسئول مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) از حضور این مرکز با بیش از 300 عنوان کتاب در 10 زبان در چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم حجت الاسلام خضری با اشاره به کتاب‌های عرضه شده این انتشارات در نمایشگاه کتاب دینی اظهار کرد: بیش از 300 عنوان کتاب را در 10 زبان در این نمایشگاه عرضه کردیم که این کتاب‌ها در موضوعاتی همچون عقائد، حدیث، تاریخ و ادبیات هستند.

مسئول غرفه مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) افزود: مخاطبان اصلی کتاب‌ها ما طلاب علوم دینی به خصوص طلاب در کشورهای خارجی تشکیل می‌دهند، اما مطالعه کتاب‌های ما می‌تواند برای عموم هم مفید باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب علوم دینی دارای برکات فراوانی است از جمله این‌که این نمایشگاه باعث رقابت سازنده بین ناشران مختلف برای ارائه کتاب به جامعه می‌شوند. با برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی است که ناشران دنبال بهترین روش برای ارائه کتاب می‌روند. همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب علوم دینی سبب شده است فعالان عرصه نشر دینی به تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر اقدام کنند.

حجت‌الاسلام خضری حمایت از نشر کتاب دینی را ضروری دانست و افزود: نمایشگاه کتاب دینی همچون نوزادی در دامن مادر است که نیاز به حمایت بیشتر دولت دارد. ضروری است که تبلیغات بیشتری درباره این نمایشگاه صورت بگیرد تا مخاطبان نمایشگاه کتاب دینی تنها طلاب حوزه علمیه نباشند، بلکه عموم مردم به این نمایشگاه بیایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها