پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
«عاشق تو» به همت امیرکبیر دوباره به بازار آمد

کتاب «عاشق تو» نوشته علیرضا برازش از سوی موسسه انتشارات امیرکبیر تجدید چاپ شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب مجموعه نوشتارهای عارفانه علیرضا برازش است که از نظرگاه دین و اخلاق با استناد به آیات و روایات سعی دارد خواننده را مفاهیم و آموزه‌های دینی آشنا سازد.

کتاب «عاشق تو» از 13 فصل با عنوان‌های «چون که صد آید نود هم پیش ماست»، «خشم،‌غضب، قهر، عذاب و عقاب خدا چه می‌شود»،‌«عاشق همیشه‌حاضر»،«عاشق مشتاق»،‌«عاشق مهربان»،«عاشق سخاوتمند»،«عاشق همراه و کمک‌رسان»،«عاشق راهنما»،«عاشق نگاهبان»،«عاشق منجی»،«عاشق پاسخگو»،«عاشق بردبار»،«عاشق عذرپذیر و بخشنده» تشکیل شده است.

در بخشی از این کتاب این‌گونه نوشته شده است:«عاشقی که این کتاب معرفی می‌کند عشق‌اش مشروط و محدود نیست؛ دایره دوست ‌داشتن‌اش را تنگ نگرفته است، تو هر که هستی، داخل دایره‌ای. قدم ‌به ‌قدم با این کتاب پیش بیا؛ وجدان خواهی کرد که او تو را دوست دارد؛ هر که باشی!»

کتاب «عاشق تو» یکی از مجلدات سه‌گانه علیرضا برازش محسوب می‌شود و «عاشق شو» و «همه را دوست بداریم» دو عنوان دیگر این مجموعه‌اند.

چاپ دوم «عاشق تو» خودش با شمارگان دو هزار نسخه، در 112 صفحه و به بهای 30 هزار ریال به‌تازگی از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط