یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی قرآن کودک

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: واحد نخبگان این مرکز در نظر دارد جامع‌ترین دوره تربیت مربی مهد کودک و پیش دبستانی را در کشور برگزار کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدصادق محسنی کبیر گفت: این دوره‌ها که با هدف تربیت استادان متخصص قرآنی برگزار می‌شود، در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی و در 87 ساعت آموزش تئوری و 145 ساعت کارورزی برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، توانایی تدریس قرآن کریم، نماز و احادیث به روش‌های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی و کاردستی را می‌آموزند. 

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: همچنین این دوره آموزشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مربیان با نکات روانشناسی نظیر نحوه ارتباط با کودک، روانشناسی کودک، مهارت‌های زندگی و دوره‌های خلاقیت مانند نقاشی، کاردستی و کلاژ را فرا می‌گیرند.

محسنی کبیر افزود: این دوره جامع برای نخستین‌بار در کشور به همت مجموعه دارالقرآن خانه کارگر طراحی شده و ظرفیت آن 500 نفر است که داوطلبان این دوره ابتدا باید در آزمون ورودی قبول شوند.

وی در آخر گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند تا 30 مهرماه به نشانی تهران، خیابان جمهوری، خیابان اردیبهشت جنوبی، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، شماره 32 ، مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط