سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
برگزاری نخستین دوره تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه

نخستین دوره تربيت معلم نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه با حضور بيش از 500 نفر از 16 شهريور ماه به مدت سه روز در مسجد مقدس جمكران برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، نخستین دوره تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از سوی اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه مربیان موسسات و مراکز قرآنی کشور از شنبه (16 شهریور ماه) در اردوگاه حضرت نرجس مسجد مقدس جمكران برگزار می‌شود.

300 نفر از قبول‌شدگان در آزمون ورودي از 16 استان به مدت سه روز از 16 شهريورماه و 300 نفر از 16 استان ديگر از 20 شهريور ماه پس از گذراندن اين دوره، تدریس خود را در موسسات قرآنی آغاز خواهند کرد. 

دكتر فقيهي مجد، حميد محمدي، موحد بيدگلي و محمد مهدي عليقلي، از استادانی به شمار می‌آیند كه به آموزش سر‌فصل‌هايي از جمله آشنايي با نهج‌البلاغه، شرح و تفسير نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهيم نهج‌البلاغه، معارف نهج‌البلاغه و پژوهش در نهج‌البلاغه می‌پردازند. 

دو جلد كتاب با عنوان درسنامه نهج البلاغه كه محور آن‌ها حكمت‌هاي نهج‌البلاغه و يك جلد درسنامه صحيفه سجاديه، منابع در نظر گرفته شده براي دوره‌هاي آموزش عمومي نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه‌اند كه از  سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تولید شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط