دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
«راه اجابت دعا» به انتشار کتاب ختم شد

کتاب راه اجابت دعا را محسن بنشاسته با بهره‌گیری از آیات قرآن و احادیث بزرگان دین برای پاسخ‌گویی به سوالات مردم درباره اجابت شدن و نشدن دعا به رشته تحریر درآورده است. این اثر به زودی از سوی نشر بنشاسته قم روانه بازار کتاب خواهد شد.-

محسن بنشاسته در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره کتاب راه اجابت دعا اظهار کرد: محتوای این نوشتار به بررسی جایگاه دعا در احادیث و روایات، ترویج و تربیت مردم به دعا، ‌آثار و نشانه‌های دعا، عوامل موثر در اجابت دعا و موانع اجابت دعا می‌پردازد.

وی درباره رویکردش در نگارش کتاب راه اجابت دعا عنوان کرد: من علاوه بر نگارش کتاب، به تبلیغ دین مبین اسلام در غرب کشور هم مشغولم. گاهی در برخورد با افراد، با سوالات گوناگونی آنان درباره آثار و نشانه‌های اجابت دعا و موانع اجابت آن روبه‌رو می‌شدم. بنابراین، تصمیم به نوشتن این کتاب گرفتم.

این مبلغ دینی گفت: ‌پیش از اثر، کتاب‌هایی درباره اجابت دعا در بازار نشر وجود داشتند اما مطالب به شکل پراکنده با شیوه‌های متفاوت آورده شده بودند و زبان‌ برخی از آن‌ها مناسب عموم نبود و تخصصی نوشته شده بودند. من در کتاب راه اجابت دعا کوشیدم به این نکات توجه کنم.

وی درباره نقطه قوت کتاب راه اجابت دعا بیان کرد: کوشیدم در این کتاب به سوالات امروزی مخاطبان به ویژه توده مردم پاسخ دهم. به نظر می‌رسد پرداختن به مطالب با چنین رویکردی می‌تواند از نکات قابل توجه در کتاب راه اجابت دعا باشد.

وی با اشاره به این که پیش‌بینی می‌شود این نوشتار در روزهای نخستین ماه مبارک رمضان راهی بازار کتاب شود، درباره دیگر آثارش گفت: اینک مشغول نگارش دو کتاب با عنوان‌های «نامه‌ای از مولا برای جوانان» و «صورت‌های انسانی و سیرت‌های حیوانی» هستم. کتاب «نامه‌ای از مولا برای جوانان» به شرح نامه 31 امام علی(ع) در نهج‌البلاغه می‌پردازد و 80 درصد نگارش آن به پایان رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط