یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
انتشارات اسراء با 170 عنوان کتاب آمد

مسوول اطلاع‌ رسانی انتشارات اسراء از ارایه 170 عنوان کتاب به قلم آیت‌الله جوادی آملی خبر داد و گفت: این آثار در سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی عرضه می‌شوند.-

مهدی حسین‌تبار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که در این دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، یکصد و سی‌ و سومین نوبت چاپ کتاب «مفاتیح‌الحیاة» را آورده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به این‌که تنها یک روز از آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گذشته است، غرفه این نشر با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده و کتاب‌های رازهای نماز، زن در آینه جمال و جلال، منزلت عقل، تفسیر انسان به انسان و تفاسیر موضوعی، از جمله آثار پرفروش نشر اسراء بوده‌اند.

وی با اشاره به این‌که محصولات انتشارات اسراء در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شوند، ادامه داد: این نشر یک غرفه در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن دارد که در آن آثار آیت‌الله جوادی آملی در قالب نشر الکترونیک عرضه می‌شوند. همچنین لوح فشرده کتابخانه که قابلیت جست‌وجو را دارد، در این نمایشگاه به مخاطبان ارایه کرده‌ایم.

مسوول اطلاع‌ رسانی انتشارات اسراء گفت: همچنین در بخش دین‌پژوهی نمایشگاه قرآن، غرفه‌ای به این نشر اختصاص دارد که در آن روزانه سه تن از استادان بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء حضور دارند تا به سوالات تخصصی مخطبان درباره هر اثر این نشر پاسخ دهند.

وی بیان کرد: تمامی تفسیرهای آیت‌الله جوادی آملی علاوه بر قالب کتاب با عنوان تسنیم، به شکل نرم‌افزار تسنیم عرضه می‌شوند. این تفسیرها را به شکل صوتی با نام «بیان الوحی» آماده کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود در نیمه نخست ماه مبارک رمضان به نمایشگاه قرآن برسد.

حسین‌تبار درباره برنامه‌های ویژه غرفه انتشارات اسراء در شب‌های قدر عنوان کرد: احتمالا لوح فشرده راز شب قدر را در شب‌های قدر به رایگان یا با تخفیف بسیار ویژه به دست مخاطبان برسانیم. این لوح فشرده در برگیرنده پنج مبحث جامع و کامل درباره شب قدر است که آیت‌الله جوادی آملی در کلاس‌های خود بیان کرده‌اند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز گذشته آغاز به کار کرده و به مدت یک ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپاست. این نمایشگاه از ساعت 17 تا 24 دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط