شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
پیام امید به‌زندگی در «یادداشت‌های ماندگار»

کتاب 136 صفحه‌ای «یادداشت‌های ماندگار» به‌قلم خسرو سعدین، نویسنده ساکن استان فارس از سوی نشر نوید شیراز منتشر شد. این کتاب شامل خاطرات نویسنده در مواجه با روزهای سخت و مرارت‌های زندگی است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خسرو سعدین گفت: معلم بازنشسته‌ام و مطابق رسالت فرهنگی که دارم در پی نصیحت و ارشاد نوجوانان و جوانان این مرز و بوم هستم و اکنون با نگارش این کتاب سعی کردم به‌طور غیر مستقیم پیام امید و صبر را به مخاطبانم ارایه کنم.
 
وی گفت: پدرم را در سن 11 ماهگی از دست دادم و با وجود این‌که او از بازرگانان خوش‌نام شیراز بود اما به‌دلیل از دست دادن اموالش، خانواده ما پس از فوت وی دچار مشکلات بی‌شماری شد و به‌قول معروف از عرش به  فرش افتادیم. 

سعدین اظهار کرد:‌ در این کتاب سعی دارم به شکست‌ خوردگان بگویم که از مشکلات نترسند و همچون من به خدا توکل کنند و با درایت نومیدی‌هایشان را در زندگی حل و فصل کنند.
 
نویسنده 75 ساله کتاب «یادداشت‌های ماندگار» ادامه داد: اوضاع زندگی در دهه 30 اصلا قابل قیاس با دهه 90 نیست و به‌همین دلیل در بخشی از خاطراتم به کمبودها و سختی‌های گذشته اشاره کردم تا نوجوانان، جوانان و معلمان بیشتر از پیش قدر امروز و مواهب مربوط به آن را بدانند. 

کتاب «یادداشت‌های ماندگار» به‌قلم خسرو سعدین 75 ساله و معلم بازنشسته آموزش‌وپرورش در 136 صفحه و قیمت چهار هزار و 500 تومان از سوی نشر نوید شیراز منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط