شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
تجدید چاپ«یادنامه سید احمد حجتی»

کتاب 180 صفحه‌ای «یادنامه سید احمد حجتی» به همت رضا رضا‌نژاد، شاعر و پژوهشگر ساکن استان فارس به‌زودی از سوی نشر نویدگویی شیراز تجدید چاپ می‌شود. در این کتاب مجموعه‌ای از سروده‌ها، خاطرات و نقل‌وقول‌های مردم درباره مرحوم حجتی گردآوری شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رضانژاد گفت: نخستین‌بار کتاب «یادنامه سید احمد حجتی» را سال 84 منتشر کردم و اکنون به‌دلیل کمیاب شدنش تصمیم دارم این کتاب را تجدید چاپ کنم.
 
وی درباره موضوع کتابش اظهار کرد:‌ سید احمد حجتی، شاعر و عارف اهل عمل ساکن شیراز دارای شخصیتی مهربان، خوب و صمیمی بود، به نحوی که در زمان حیاتش بسیاری از اهالی شیراز را تحت تاثیر خودش قرار داده بود. من در این کتاب مجموعه آرا و دیدگاه‌های مردم شیراز درباره این ادیب بزرگ را جمع‌آوری کرده و توضیحاتی در این‌باره نوشته‌‌ام.
 
رضا‌نژاد عنوان کرد: من به اصرار مردم، دوستداران و خانواده مرحوم حجتی این کتاب را نوشته‌ام و در این یادنامه مجموعه اشعار، خاطرات و مدیحه‌های در وصف وی را جمع‌آوری و ارایه کرده‌ام. 

نویسنده کتاب «یادنامه سید احمد حجتی» گفت: شمارگان نخست این کتاب یک‌هزار جلد بود که از سوی خانواده آن مرحوم بین دوستدارانش توزیع شد و اکنون تجدید چاپ آن کاملا ضروری است. 

رضا رضانژاد، شاعر و پژوهشگر ساکن شیراز تاکنون یک کتاب پژوهشی با عنوان «یادنامه سید احمد حجتی» و مجموعه اشعاری شامل «نیلوفر آبی»، «سایه مهر» و «حماسه سکوت» را از سوی نشر نویدگویی شیراز منتشر کرده است. به‌زودی نخستین کتاب وی با عنوان «یادنامه سید احمد حجتی» در 180 صفحه و با شمارگان یک‌هزار جلد از سوی نشر نویدگویی شیراز تجدید چاپ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط