سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
فرزین 50 کتاب شطرنج را به نمایشگاه می‌آورد

تنها ناشر تخصصی مکتوبات رشته ورزشی شطرنج ایران با 50 عنوان کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید.-

حسین غیاثی، مدیرمسوول نشر فرزین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: امسال با 50 عنوان کتاب که حدود 40 عنوان آن‌ها چاپ نخست‌اند، به نمایشگاه کتاب تهران خواهیم آمد.

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه کتاب‌های «تمرین‌های کاربردی در شطرنج» و «تاکتیک‌های شطرنج برای بازیکنان فعال» برای نخستین‌بار رونمایی و عرضه خواهند شد.

مدیرمسوول نشر فرزین در پاسخ به این سوال که «پیش‌بینی می‌کنید کدام آثار این نشر با استقبال مطلوبی روبه‌رو خواهند شد؟» گفت: به احتمال زیاد کتاب‌های «درسنامه تاکتیک‌ها و ترکیب‌های شطرنج» با هفت دوره چاپ و «مایزلیس، تئوری بنیادی شطرنج» با 10 نوبت چاپ با استقبال خوبی روبه‌رو خواهند شد.

وی با بیان این‌که کتاب «بیایید با هم بازی کنیم» تنها کتاب شطرنج ویژه کودک و نوجوان است، اظهار کرد: اکنون در حال برپایی  و چینش غرفه‌ نشریم. امسال کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب نسبت به سال‌های گذشته چینش نمایشگاه را به شکل سازمان یافته‌تری انجام داده است.

غیاثی با اشاره به این‌که غرفه نشر فرزین در راهروی شانزدهم شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپاست، گفت: همچنین با وجود تغییرات قیمت در بازار کاغذ،‌ به نظرم نمایشگاه کتاب مخاطبان خاص خود را دارد که برای خرید آثار مورد نظر خود حتما در نمایشگاه کتاب شرکت خواهند کرد. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط