شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
غرفه‌هاي خالي به نفع ناشران متقاضي جا به جا مي‌شود

معاون امور نمايشگاهي بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي نمايشگاه كتاب تهران از واگذاري غرفه‌هاي خالي به ناشران متقاضي حضور در نمايشگاه خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه غرفه‌ها در موعد مقرر تحويل ناشران شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد خبري بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، همايون اميرزاده با بيان اين مطلب اظهار کرد: اين ابتكار با هدف پر كردن اوقات فراغت بازديدكنندگان از نمايشگاه برنامه‌ريزي شده است. 

وي ادامه داد: گروه‌هاي تئاتر خياباني در دو نوبت صبح و عصر به اجراي تئاتر با موضوع كتاب و اهميت ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني و همچنين دغدغه‌هاي اين حوزه خواهند پرداخت. 

معاون علمي و فرهنگي بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تاكيد كرد: اين گروه‌هاي هنري با همكاري اداره كل مركز هنرهاي نمايشي و معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برنامه‌هايشان را اجرا خواهند كرد. 

اميرزاده بیان كرد: سعي مي‌كنيم فضايي مناسب براي استقرار گروه‌هاي تئاتر خياباني در نظر بگيريم و اميدواريم بيش از 15 اجرا در ايام برگزاري بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران داشته باشيم.

غرفه‌هاي خالي به نفع ناشران متقاضي جا به جا مي‌شود 

معاون امور نمايشگاهي بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي نمايشگاه كتاب تهران از واگذاري غرفه‌هاي خالي به ناشران متقاضي حضور در نمايشگاه خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه غرفه‌ها در موعد مقرر تحويل ناشران شود.
 
وی گفت: بعد از پايان طراحي سالن‌هاي چهارگانه و تاييد رياست نمايشگاه، اجرا و نصب سازه‌ها از 26 فروردين آغاز شد. 

الهیاری با اشاره به اين‌كه زمان تحويل غرفه‌ها از طريق روابط عمومي نمايشگاه به اطلاع ناشران خواهد رسيد به ناشران توصيه كرد كار چيدمان را تا روزهاي پاياني به تاخير نيندازند. 

معاون امور نمايشگاهي بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي نمايشگاه كتاب تهران از تصميم كميته ناشران داخلي براي كاهش آمار ناشران متقاضي جا مانده از نمايشگاه خبر داد و بیان كرد: اگر غرفه‌اي خالي ماند با حكم كميته ناشران داخلي به نفع ناشران متقاضي در فهرست جا به جا خواهد شد. 

وي از ادغام غرفه ناشراني كه آثارشان كمتر از 35 عنوان است خبر داد و ابراز اميدواري كرد غرفه‌ها در موعد مقرر به ناشران حاضر در نمايشگاه تحويل داده شود. 

الهياري عنوان کرد: نصب سازه‌ها در بخش ناشران عمومي به دليل وسعت جا زودتر به اتمام خواهد رسيد اما در بخش‌هاي كودك و نوجوان، آموزشي و دانشگاهي بعد از ايجاد سالن، ساخت غرفه‌ها آغاز خواهد شد.

نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط