یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
تشکیل کارگروه کمیته تشریفات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

سعید جابری انصاری، مسوول کمیته تشریفات بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از تشکیل کارگروه های این کمیته خبر داد و گفت: این کارگروه ها با هدف تسهیل روند دعوت از میهمانان داخلی و خارجی، برای حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده و بازدید از آن شکل گرفته اند._

به گزارش کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، جابری انصاری، این نمایشگاه را نماد گنجینه فرهنگ و تاریخ معاصر کشور دانست و اظهار کرد: نمایشگاه کتاب تهران، بهترین فرصت برای حضور فعالان نشر کشورهای مختلف در ایران و همچنین گسترش روابط فرهنگی بین آن‌هاست.
وی درباره اقدامات کمیته تشریفات در نمایشگاه كتاب تهران تصریح کرد: مقدمات لازم برای دعوت از میهمانان خارجی و حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده فراهم شده است.
مسوول کمیته تشریفات بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از تشکیل کارگروه های این کمیته خبر داد و افزود: این کارگروه ها با هدف تسهیل روند دعوت از میهمانان داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب و بازدید از آن شکل گرفته اند.
وی در پایان تاکید کرد: همه ظرفیت های موجود برای حضور پررنگ شخصیت‌های لشکری، کشوری و مقامات مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور در این نمایشگاه فرهنگی به کار گرفته خواهند شد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11تا 21 اردیبهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها