پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
حضور نويسندگان کودک و نوجوان در آرامگاه فردوسي

نويسندگان کودک و نوجوان در ادامه برنامه‌هاي خود امروز به آرامگاه سراینده شاهنامه رفتند.-

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران (ايبنا)، نويسندگان طرح رمان نوجوان امروز پنجشنبه 19 بهمن به آرامگاه فردوسي در توس رفتند.اين نويسندگان از صبح ديروز وارد مشهد مقدس شده‌اند و تاکنون طي جسله‌اي در يکي از مراکز کانون با بچه‌هاي اين شهر ديدار کرده‌اند.

در ادامه جلسات اين نويسندگان پس از بازگشت از توس قرار است از ساعت 16 در نشستي ديگر حضور يابند و علاوه بر ديدار با برخي نوجوانان مرکز ديگري از کانون، به نقد آثار نويسندگان طرح رمان نوجوان امروز بپردازند.

محمدرضا يوسفي، جواد محقق، جعفر توزنده‌جاني، حسن احمدي، نقي سليماني، محمدرضا اصلاني، مصطفي خرامان، حميدرضا نجفي، جمال‌الدين اکرمي، محمدرضا بايرامي، حميدرضا شاه‌آبادي، نويد سيد علي‌اکبر، محمدرضا شمس، بهناز ضرابي‌زاده، هدي حدادي، محسن هجري و برخي ديگر از نويسندگان مطرح حوزه ادبیات نوجوان در اين سفر حضور دارند.

اين سفر تا روز شنبه (بيست يکم بهمن)ادامه دارد.

طرح رمان نوجوان امروز از طرح‌هاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان است. اين طرح از بهمن ماه سال گذشته (1390) آغاز شده است و به گفته صادق رضايي، مدير عامل کانون تا زماني که آثار مناسب در براي چاپ وجود داشته باشد، اين طرح به کار خود ادامه مي‌دهد. بسياري از نويسندگان مطرح اين حوزه همچون فرهاد حسن‌زاده، داوود اميريان، عباس جهانگيريان، سوسن طاقديس، مژگان کلهر و ساير نويسندگان کودک و نوجوان در اين طرح مشغول به فعاليتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها