چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
حضور «موفقیت» با 200 عنوان کتاب در نمایشگاه استانی بوشهر

مدیر موسسه انتشارات«موفقیت» در استان بوشهر گفت:با توافق چند ناشر دیگر بوشهری در نمایشگاه استانی کتاب بوشهر 200 عنوان کتاب در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهیم._

مرضیه بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به شروع نمایشگاه استانی کتاب بوشهر از 23 آذر در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی این شهرستان اظهار کرد: با تجمیع و مشارکت چند ناشر دیگر بوشهری، 200 عنوان کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهیم.
 
وی گفت: از مجموع این کتاب‌ها 20 عنوان متعلق به موسسه موفقیت و بقیه متعلق به سه ناشر دیگر بومی استان بوشهرند. 

بختیاری عنوان کرد: سال گذشته در نمایشگاه استانی کتاب بوشهر شرکت کردم و از فروش کتاب و سایر خدمات راضی بودم و امسال هم امیدوارم که این نمایشگاه بزرگ فرهنگی دستاورد خوبی به ‌همراه بیاورد. 

این فعال فرهنگی گفت: تاکنون اداره ارشاد اسلامی استان بوشهر خیلی خوب عمل کرده است و ما شاهد تلاش شبانه‌روزی مسوولان مربوطه بوده‌ایم. 

مدیر موسسه انتشاراتی موفقیت بیان کرد: به اعتقاد من، تنها نقصی که این نمایشگاه دارد،نحوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات آن است. بسیاری از دانشگاهیان و دانش‌آموزان از وجود چنین نمایشگاهی اطلاع ندارند و این مشکل، نشان‌دهنده ضعف تبلیغات و اطلاع‌رسانی است. 

بختیاری گفت:امیدوارم همه سازمان‌ها و نهادها با درک اهمیت وجود برپایی چنین نمایشگاهی به تبلیغ و اطلاع رسانی بپردازند و مطمئن باشند که خیر و برکت این نمایشگاه شامل همه مردم استان می‌شود. 

نمایشگاه استانی کتاب 23 تا 29 آذر در نمایشگاه دایمی بین‌المللی شهرستان بوشهر با حضور 250 ناشر از سراسر کشور برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط