چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
اطلاعی از زمان برپایی نمایشگاه استانی کتاب نداشتیم!

سرپرست موسسه انتشاراتی ثمین و یمین در استان بوشهر گفت: به‌دلیل مشغله فراوان پیگیر اخبار نمایشگاه‌های استانی کتاب در بوشهر نشدیم و زمانی از وجود آن اطلاع پیدا کردیم که دیر شده بود و فرصت حضور در نمایشگاه را از دست داده‌ بودیم!-

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: از طریق دوستان مطلع شدم که نمایشگاه استانی کتاب بوشهر از 23 تا 29 آذر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان بوشهر برپا می‌شود و پس از پیگیری متوجه شدم زمان برای ثبت‌نام و دریافت غرفه را از دست داده‌ام.
 
وی گفت: انتظار ما از مسوولان برگزارکننده نمایشگاه کتاب استانی این است که از طریق نامه یا پیامک ما را از زمان ثبت‌نام نمایشگاه‌های فرهنگی مطلع کنند، چون ما به ‌دلیل مشغله فراوان فرصت پي‌گیری اخبار نمایشگاه‌ها را نداریم! 

رحیمی با بیان این‌که «مشکل دیگر ما ناشران بومی استان بوشهر، متفرق بودن ماست» عنوان کرد: به عنوان مثال، اگر یک شرکت تعاونی ناشران در استان وجود داشت، می‌توانستیم علاوه بر کسب آگاهی نسبت به موضوعات کتاب و کتابخوانی، همچنین با تجمیع ناشران در نمایشگاه‌های رسمی کشور شرکت کنیم.
 
این فعال فرهنگی گفت: برای تاسیس «شرکت تعاونی ناشران استان بوشهر» نظر و حمایت اداره ارشاد استان بوشهر خیلی مهم است و امیدوارم که مسوولان اداره ارشاد با حمایت از تاسیس چنین شرکت تعاونی، تسهیلات لازم را در اختیار ناشران بوشهری قرار دهند.

نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با حضور 250 ناشر از سراسر کشور 23 تا 29 آذر در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان بوشهر برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط