دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵
نمایشگاه کتاب مشکین‌شهر فردا افتتاح می‌شود

نمایشگاه فروش کتاب در شهرستان مشکین‌شهر اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب از فردا(سه‌شنبه) افتتاح می‌شود و فعالیت خود را آغاز می‌کند.-

مسعود افقهی،‌ رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان مشکین‌شهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: این اداره در نظر دارد به‌ مناسبت هفته کتاب در کتابخانه «شهید اسدی» مشکین‌شهر به مدت 10 روز نمایشگاه فروش کتاب را برگزار کند. مراجعان می‌توانند از تخفیف 20 درصدی آثار ارایه شده در این نمایشگاه بهره‌مند شوند. همچنین به مناسبت هفته کتاب در تمام کتابخانه‌های این شهرستان نمایشگاه تازه‌های کتاب برپا خواهد شد.

وی افزود: منابع این نمایشگاه را از کتاب‌های اهدایی نمایشگاه‌های پیشین یا خریدهای سال‌های گذشته اداره کتابخانه‌های عمومی مشکین‌شهر تامین می‌کنیم و مجری این نمایشگاه، اداره کتابخانه‌های شهرستان مشکین‌شهر است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر بیان کرد: برگزاری جشن کتاب، برگزاری جلسات نقد کتاب، تجلیل از پیشکسوتان اهل قلم، کتابداران و اعضای نمونه، قدردانی از اعضای انجمن شورای شهر و شهرداری مشکین‌شهر، از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب به شمار می‌آیند.

وی درباره معرفی بخش مجزای کودک کتابخانه‌های مشکین‌شهر به مناسبت هفته کتاب گفت: در بازدید کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از کتابخانه‌های استان اردبیل، کتابخانه‌ها موظف به ایجاد بخش مجزای کودک شدند. اینک پنج باب از 9 باب کتابخانه مشکین‌شهر دارای بخش مجزای کودک‌اند.

وی با بیان این‌که بخش مجزای کودک کتابخانه‌ها به امکانات اولیه مجزند، ادامه داد: می‌کوشیم تا در هفته کتاب با اجرای مسابقات نقاشی و فرهنگی با محور کتاب و کتابخانه، این بخش جدید کتابخانه‌ها را به مراجعان، شهروندان و کودکان مشکین‌شهری معرفی کنیم.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط