دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
برپایی نمایشگاه کتاب هفتکل به مناسبت هفته کتاب

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هفتکل استان خوزستان از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان همزمان با هفته کتاب خبر داد.-

عبدالکریم سالمی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این نمایشگاه کتاب با بیش از سه هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف علمی، دینی، تاریخی و... از تا20 تا 30 آبان به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در کتابخانه عمومی این شهرستان برپا خواهد شد و افراد علاقه‌مند می‌توانند کتاب‌های خود را با تخفیف 25 درصدی خریداری کنند.

سالمی با اشاره به برگزاری مراسم جشن کتاب امسال، اظهار کرد: این مراسم در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام خواهد شد و تمام کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی را به همراه تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی برگزار خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در هفته کتاب همچنین از کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامهرمز توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم، مسوولان شهرستان بازدید می‌شود.

به گفته سالمی، قرار است یک روز از روزهای هفته کتاب به عنوان روز عضویت رایگان اعلام شود و عموم مردم بتوانند در این روز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی رامهرمز درآیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط