یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
برگزاری مسابقه کتابخوانی فرهنگ شهروندی در ماهشهر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهشهر در استان خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی فرهنگ شهروندی در هفته کتاب امسال خبر داد.-

فرنگ رحیمی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: مسابقه کتابخوانی فرهنگ شهروندی با همکاری اداره آموزش و پرورش و شهرداری‌های شهرستان برای عموم مردم در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: کانون ادبی و فرهنگی ماهشهر نیز در هفته کتاب بسیار فعال خواهد بود و برنامه‌هایی از قبیل جلسه‌های شعرخوانی، کتابخوانی و جلسات نقد و بررسی کتاب را با حضور نویسندگان، شاعران، اعضای کانون و عموم مردم را در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌کند.

رحیمی با اشاره به حضور کتابداران میان مردم در هفته کتاب، اظهار کرد: کتابداران شهرستان نیز برای سخنرانی درباره اهمیت کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی به مدارس مناطق مختلف فرستاده خواهند شد.

وی یادآور شد: مراسم جشن بزرگ کتاب نیز امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام خواهد شد و برای تمام کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی، خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو، کتابدار نمونه، عضو نمونه، حافظان نمونه قرآن و ... پیش‌بینی شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر همچنین از اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان خبر داد و گفت: برشورهایی برای راهنمایی عموم مردم با هدف اهدای کتاب در سطح شهرستان پخش خواهد شد تا مردم کتاب‌های خود را برای استفاده عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند. کتاب‌های اهدا شده به نام اهدا کننده در کتابخانه ثبت خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط