جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
حضور تنها نماینده استان ایلام در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات «سوره‌های عشق» گفت: انتشارات سوره‌های عشق با بیش از ۷۰ عنوان کتاب در عرصه دفاع مقدس به عنوان تنها نماینده استان ایلام در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافت.

یدالله رحمتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور انتشارات سوره‌های عشق به عنوان تنها نماینده استان ایلام در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ اظهار کرد: انتشارات سوره‌های عشق با بیش از ۷۰ عنوان کتاب در عرصه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافت که از این تعداد ۱۰ عنوان کتاب جدید هستند.

وی افزود: «اخراجی‌ها» نوشته شاهدخت حیدری و «مرکب خوشبختی» یادنامه اولین فرمانده شهید دفاع مقدس سردار روح‌الله شنبه‌ای اثر معصومه حیدری دو عنوانی است که بسیار زیاد مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

رحمتیان تصریح کرد: تمام عناوین این انتشارات هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی قابل تهیه هستند.

مدیر انتشارات سوره‌های عشق با بیان اینکه این انتشارات در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد، گفت: از ابتدای تاسیس این انتشارات تاکنون در تمام دوره‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت داشته‌ام و از این نظر بسیار خوشحالم که سابقه ۱۲ سال حضور در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را در کارنامه ادبی و فرهنگی خود به ثبت رسانده‌ام.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آثار با مراجعه به سالن شبستان، راهرو ۱۸، غرفه ۳۶۹ مصلی امام خمینی (ره) و یا وبسایت www.book.icfi.ir اقدام کنند.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ناشران داخلی و خارجی و ناشرانی از ۲۵ استان کشور از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط