چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
راه‌اندازی نرم‌افزار «پیام مشرق» در کتابخانه‌های مشکین‌شهر

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان مشکین‌شهر در استان اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت جدید کتابخانه‌ها با عنوان نرم‌افزار «پیام مشرق» در این شهرستان خبر داد.-

مسعود افقهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: امروز(دوشنبه) سامانه جدید مدیریت در کتابخانه‌‌های این شهرستان نصب شد و به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: کتابداران برای بهره‌برداری از این سامانه به آموزش نیازمندند، زیرا این نرم‌افزار در حالی که می‌کوشد نواقص سامانه مدیریتی پیشین برطرف کند اما از پیچیدگی‌های خاصی هم برخوردار است. برای آموزش کاربران این سامانه با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل هماهنگی‌ها شکل گرفته است.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان مشکین‌شهر درباره ایجاد دومین کتابخانه مشارکتی در شهرستان مشکین‌شهر بیان کرد: با همکاری بخشدار بخش «رضی» در نظر داریم کتابخانه‌ای مشارکتی را در این منطقه ایجاد کنیم. اینک بخشدار «رضی» ساختمانی برای کتابخانه مشارکتی در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر قرار داده و این اداره برای تهیه تجهیزات و منابع مورد نیاز این کتابخانه‌ در حال رایزنی است.
افقهی افزود: این شهرستان 9 باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی دارد. تنها کتابخانه مشارکتی مشکین‌شهر در زندان این شهرستان قرار دارد اما برای انجام برنامه‌هاي جدید و خدمات کتابخانه‌ای با محدودیت‌هايي روبه‌روییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط