شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
ثبت‌نام اجباری معلمان و مدیران مدارس درکتابخانه‌ها‌

مدیر روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های استان خراسان جنوبی گفت: مطابق مصوبه انجمن فرهنگی استان، آموزگاران مدارس موظف شده‌اند که در کتابخانه‌های این استان ثبت‌نام کنند.-

سیدمهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با یادآوری نقش معلمان و مربیان مدارس در تاثیرگذاری بر دانش‌آموزان اظهار کرد: طبق مصوبه انجمن فرهنگی استان و دستور مسوول آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، آموزگاران مدارس تمام مقطع‌های تحصیلی موظف شده‌اند که از ابتدای سال تحصیلی جدید در کتابخانه‌های این استان ثبت‌نام کنند. همچنین مقرر شده است که هزینه ثبت‌نام از محل اعتبار بودجه فرهنگی آموزش و پرورش تامین شود.
 
وی گفت: مطابق این مصوبه، عضویت در کتابخانه‌ها برای آموزگاران یک امتیاز محسوب می‌شود و این امتیاز‌ها در ارزشگذاری تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. 

ابراهیمی افزود: آموزگاران و معلمانی که به عضویت کتابخانه‌ها درآمده‌اند، به تعداد کتاب‌هایی که از کتابخانه‌ها به امانت می‌گیرند، شناسایی می‌شوند و با امتیازهایی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، به اداره‌کل برای اعطای تقدیرنامه معرفی می‌شوند. 

این فعال فرهنگی عنوان کرد: بسیاری از معلمان مایلند که امتیاز کسب کنند چون هر لوح تقدیر یا هر امتیاز به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که در زمان جابه‌جایی و انتقال به دیگر شهرها از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط