چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
راه‌اندازی غرفه کتاب در جمعه‌ بازار تایباد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی از راه‌اندازی غرفه تازه‌های کتاب در جمعه بازار این شهر خبر داد.-

حسن سالاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: قرار است در این غرفه مجموعه‌ای از جدیدترین و به‌روزترین کتاب‌های منتشر شده در معرض دید عموم گذاشته شود.

وی افزود:‌ با توجه به این‌که در جمعه‌ بازار کالاهای مختلفی به فروش گذاشته می‌شود و در این میان جای کتاب خالی است، ایجاد این غرفه پیش‌بینی شده است.

سالاری با بیان این‌که قرار است طرح‌های کتابی و مسابقات فرهنگی نیز در این غرفه معرفی شوند، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این غرفه، عضویت رایگان افراد علاقه‌مند به حوزه کتاب در این غرفه است.

به گفته وی، جمعه ‌بازار شهر تایباد هر هفته از ساعت 7 تا 20 در ورودی جاده تایباد به خارک برپا است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تایباد در بخش دیگر سخنان خود از ساخت یک باب کتابخانه در روستای «جورقان» از توابع بخش میان ولایت خبر داد و گفت: این روستا در 35 کیلومتری شهر تایباد قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که حدود 180 میلیون ریال اعتبار برای ساخت کتابخانه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: ‌پیش‌بینی می‌شود عملیات ساخت این کتابخانه تا دو سال آینده به پایان برسد.

در شهرستان تایباد حدود 105 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند. همچنین سه باب کتابخانه نهادی و یک باب کتابخانه مشارکتی در تایباد فعالند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط