سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
«حاجی ملاعبدالکریم جناب قزوینی و نقش وی در موسیقی قاجار» نقد می‌شود

کتاب «حاجی ملاعبدالکریم جناب قزوینی و نقش وی در موسیقی قاجار» نوشته سید حسین میثمی، شنبه 25 شهریور در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سرای اهل قلم، کتاب «حاجی ملاعبدالکریم جناب قزوینی و نقش وی در موسیقی قاجار» نوشته و تحقیق سید حسین میثمی، شنبه با حضور نویسنده کتاب، دکتر مهسا خویی، دکتر هومان اسعدی و حامد الماسی از ساعت 16 الی 18 در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود. 

کتاب «حاجی ملاعبدالکریم جناب قزوینی و نقش وی در موسیقی قاجار» نوشته سید حسین قزوینی را موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن» فرهنگستان هنر در 176 صفحه و قیمت پنج هزار و 300 تومان منتشر کرده است. 

از دیگر کتاب‌های منتشر شده به قلم میثمی می‌توان به «تحليل مباحث فقهی بعد از انقلاب اسلامی و تاثيرات آن در حيات موسيقايی ايران» اشاره کرد. 

هومان اسعدی فارغ‌التحصیل دوره‌ کارشناسی رشته‌ موسیقی و کارشناسی‌ارشد پژوهش هنر، با گرایش پژوهشی موسیقی، از دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل دوره‌ دکتری تخصصی پژوهش هنر، با گرایش پژوهشی موسیقی، از دانشکده‌ی هنر دانشگاه تربیت مدرس است. 

مهسا خویی،دکترای فلسفه هنر دارد و اکنون در گروه‌های موسیقی و پژوهش هنر دانشکده هنر و معماری مشغول به تدریس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها