شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
نويسندگان ديني از حجاب و عفاف سخن مي‌گويند

سراي اهل قلم خانه كتاب، فردا(6 شهريور) «جشنواره بين‌المللي حجاب و عفاف» را برگزار مي‌كند. حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان، كارشناس مسايل ديني از جمله سخنران‌هاي اين برنامه است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بررسي مباحث مرتبط با حجاب و عفاف در مكتوبات ديني و ارزشي و ترغیب اهالی قلم به ویژه نویسندگان به خلق آثار مرتبط با اين حوزه از جمله اهداف برپايي اين جشنواره به شمار مي‌آيند.

سخنرانان اين برنامه در صددند موضوع عفاف و حجاب را همان‌گونه كه در آيات قرآن كريم بر لزوم رعايتش تاكيد شده است، به عنوان یک دغدغه اجتماعی و فرهنگی در میان اهالي قلم مطرح کنند.

علاوه بر حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، عضو هیات امنای دانشگاه هنر و كارشناس مباحث ديني و اجتماعي، مصطفي جمشیدی، نویسنده حوزه دين و ادبيات ديني و دكتر پروين سليحي از كارشناسان اين حوزه در اين جلسه سخنراني خواهند كرد.  

جشنواره بين‌المللي حجاب و عفاف فردا(يك‌شنبه، ششم شهريور ماه) از ساعت 30/17 تا 30/19 در سراي اهل قلم خانه كتاب به نشاني خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبی، کوچه خواجه نصير، شماره دو برگزار مي‌شود و عموم علاقه‌مندان مي‌توانند در اين برنامه شركت كنند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها