شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
تشکیل کارگروه ناشران آموزشی برای نمایشگاه کتاب سال 97

روابط عمومی انجمن ناشران آموزشی، از بررسی تخصصی امور تبلیغی، اجرایی و فرهنگی نمایشگاه در کارگروه متشکل از اعضای ناشران آموزشی خبر داد.

امین آصفی، روابط عمومی انجمن ناشران آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) از انتشار فراخوان تشکیل کارگروه سی‌و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شامل اجرایی، فرهنگی و تبلیغات خبر داد و بیان کرد: این کارگروه با هدف بهره‌مندی از آراء و تجارب ناشران و مشارکت آن‌ها در امور اجرایی و تصمیم‌گیری برنامه‌های نمایشگاه 97 و برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه تشکیل می‌شود.
 
به گفته این عضو انجمن ناشران آموزشی،‌ جامعه هدف این کارگروه ناشران آموزشی است؛ اما همان‌گونه که از تجارب عملکرد کارگروه طی سال‌های گذشته بهره‌ می‌بریم از حضور دیگر صاحب‌نظران نشر نیز استقبال می‌کنیم.
 
آصفی با اشاره به عضویت 100 ناشر آموزشی در انجمن فرهنگی ناشران آموزشی گفت: هرساله کمیته‌ای فعال با حضور ناشران تشکیل می‌شود که در بخش‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، تبلیغات و غیره فعالیت می‌کنند. به‌عنوان مثال در بخش تقسیم غرفه‌ها و جانمایی ناشران همکاری و نظارت دارند و یا در بخش‌های مدیریتی حائز مسئولیت در سالن می‌شوند.  
 
این ناشر آموزشی درباره تصمیمات انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با توجه به بازگشت نمایشگاه به مصلا ادامه داد: مطالب و پیشنهاد‌های اولیه در نشست‌‌‌های هیات مدیره انجمن انجام شده است بر بررسی این مسائل در کارگروه تخصصی‌تر پیگیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها