جمعه ۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴
«رویای رویت» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم مجموعه شعر و نثر «رویای رویت» سروده احمد عزیزی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار کتاب شده است. شعرهای این دفتر در قالب غزل و مثنوی سروده شده‌اند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجموعه شعر و نثر «رویای رویت» با محتوایی مذهبی، اشعار و دل‌نوشته‌های عزیزی را شامل می‌شود.

پنج قطعه ادبی با عنوان‌های «دانه انگور عسکری»، «نامه‌های نیمه شب»، «مسدس انتظار»، «چمن جان» و «شمعدانی شمعون» در این مجموعه گنجانده شده است.

«از نظم نظامی»، «تبریک عید»، «ماجرای شب شهود»، «ندبه نگاه»، «طوفان تقاضا»، «تار حیرت»، «مولانا در کوچه»، «بهار آشنایی»، «چله هجران»، «ذکر ذرات سماع»، «چمنزار تماشا»، «قافله جنون»، «سیاحت سماوات»، «بغض بیدل»، «غزل موج» و «سلامان و ابسال» عنوان برخی از شعرهای این مجموعه هستند و به‌طور کلی 33 قطعه شعر در قالب غزل و مثنوی در این مجموعه آورده شده است.

احمد عزیزی در چهارم دی 1337 در سر پل ذهاب كرمانشاه به دنیا آمد. در كودكی با عشایر سیاه چادرنشین حشر و نشر فراوان داشت. این شاعر و مداح اهل بیت(ع) از 15 اسفندماه 86 به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به کما رفته است.

«كفش‌های مكاشفه» 1367، «شرجی آواز» 1368، «خواب‌نامه و باغ تناسخ» 1371، «ترجمه زخم» 1370، «باران پروانه» 1371، «رودخانه رؤیا» 1371، «ملكوت تكلم»، «سیل گل سرخ» 1352 از جمله آثار او هستند.

چاپ سوم مجموعه شعر و نثر «رویای وریت» سروده احمد عزیزی در 125 صفحه و قیمت 2500 تومان توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار کتاب شده است. چاپ نخست این مجموعه در سال 1380 منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط