جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
عرضه ۱۴۰ عنوان کتاب جدید انتشارات تخت جمشید در نمایشگاه کتاب تهران

فارس- مدیر انتشارات تخت جمشید در شیراز از حضور پر انگیزه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبرداد و گفت: با ۱۴۰ عنوان کتاب جدید پا به این رویداد می‌گذاریم.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، گفت: اگرچه بازار کتاب و نشر، حال‌وهوای خوبی ندارد، اما نمایشگاه کتاب، فرصتی است برای عرض‌اندام جدیدترین کتاب‌های منتشره در کشور که خودی نشان بدهند. از طرفی فرصت مناسبی است برای علاقه‌مندان و کسانی که دغدغه کتاب و آثار مکتوب دارند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان کرونا به بعد که علاوه بر برگزاری حضوری نمایشگاه کتاب، بخش مجازی آن نیز تاکنون و به‌تدریج، رونق گرفته است، راهِ دستیابی نیازمندان به کتاب‌های جدید نیز فراگیرتر و راحت‌تر شده است.

محمدی ادامه داد: باتوجه به اینکه دخل نمایشگاه با هزینه‌های حمل‌ونقل و اقامت بسیاری از ناشران شهرستانی در تهران، همخوانی ندارد، ما نیز از این فرصت استفاده می‌کنیم و کتاب‌های جدیدمان را به مخاطبان می‌رسانیم.

به گفته او، انتشارات تخت‌جمشید با ۸۰ عنوان کتاب جدید در بخش مجازی نمایشگاه امسال شرکت می‌کند و با اخذ نمایندگی از انتشاراتی‌های قشقایی و نگارستان ادب، جمعاً ۱۴۰ عنوان کتاب جدید را به بخش مجازی نمایشگاه امسال می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط