چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۸
جراحی با لیزر روی گلوی احمد عزیزی ناموفق بود

خواهر احمد عزیزی، شاعر، از انجام جراحی با لیزر بر روی تراشه گلوی برادرش در روز گذشته (22 دی) و ناموفق بودن این جراحی خبر داد. عزیزی روز گذشته در بیمارستان مسیح دانشوری تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت. در حال حاضر سطح هوشیاری‌‌ این شاعر کاهش یافته است.

 عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره وضعیت عمومی برادرش گفت: با توجه به این‌که احمد از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه به وسیله آمبولانس به تهران منتقل شده و حدود دو ساعت تحت عمل جراحی با لیزر قرار گرفته است، در حال حاضر سطح هوشیاری‌‌اش نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی ادامه داد: چندی پیش نیز برادرم در بیمارستان مسیح دانشوری تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و به دلیل کمبود امکانات در این بیمارستان وضعیت جسمی برادرم نسبت به قبل بدتر شد و به نوعی زحماتی که طی آن مدت برای بهبود او انجام شده بود به هدر رفت.

عزیزی افزود: این نگرانی همچنان برای ما باقی است که به دلیل امکانات محدود این بیمارستان، رسیدگی مناسبی به وضعیت احمد عزیزی صورت نگیرد.

وی در پایان یادآور شد: به دلیل موفقیت آمیز نبودن جراحی با لیزر و قرار گرفتن طولاني‌مدت تراشه‌ تنفسي در گلوي احمد که باعث ایجاد بافت اضافی در مسیر تنفسش شده، در چند روز آینده مجددا عمل جراحی بازی انجام خواهد شد.

پیش‌تر حسن عزيزي، برادر احمد عزيزي درباره مشكل تنگي تراشه او گفته بود: رفع اين مشكل مستلزم انجام عمل جراحي است كه تنها دكتر مسجدي در بيمارستان مسيح دانشوري تهران مي‌تواند اين عمل جراحي را انجام دهد؛ اين عمل جراحي با توجه به ساير شرايط جسمي برادرم امكان‌پذير است و كميته پزشكي بايد تشخيص دهد كه چه زماني اين عمل جراحي انجام شود.

احمد عزيزي در چهارم دي 1337 در سر پل ذهاب كرمانشاه به دنيا آمد. در كودكي با عشاير سياه چادرنشين حشر و نشر فراوان داشت و قبل از رفتن به دبستان، خواندن و نوشتن را بدون داشتن معلم و تنها از روي كنجكاوي و تأمل و دقت از نوشته‌هاي روي تابلوها و اسامي خيابان‌ها به خوبي فرا گرفت.

احمد عزیزی شاعر و مداح اهل بیت (ع) از 15 اسفندماه 86 به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به کما رفته بود. «كفش‌هاي مكاشفه» 1367، «شرجي آواز» 1368، «خاب‌نامه و باغ تناسخ» 1371، «ترجمه زخم» 1370، «باران پروانه» 1371، «رودخانه رؤيا» 1371، «ملكوت تكلم»، «سيل گل سرخ» 1352 از جمله آثار او هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط