چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۵
«كارتر» از خاطرات مادرش مي‌نويسد

«جيمي كارتر»، رئيس جمهور اسبق آمريكا كه به زودي كتاب خاطرات جديدي از او منتشر مي‌شود، مشغول نگارش كتابي درباره خاطرات خود از مادرش، ليليان است.


به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از آسوشيتدپرس، «ديويد روزنتال»، معاون اجرايي انتشارات «سايمون اند شوستر» كه قرار است اين كتاب را در بهار سال آينده منتشر كند، سه‌شنبه در بيانيه در اين باره گفت: «كارتر طي سال‌هاي گذشته در آمريكا شخصيتي تاثيرگذار بوده و اكنون فرصت خوبي است تا با كسي كه بيش‌ترين تاثير را بر شخصيت خود كارتر داشته است، آشنا شويم.»
اين كتاب كه درباره «ليليان كارتر» نوشته شده هنوز عنواني ندارد. «كارتر» اين كتاب را «اداي ديني توام با عشق و علاقه» به مادرش مي‌داند كه به ادعاي خود او يكي از فعالان صلح‌طلب بوده و در دوران ركود بزرگ آمريكا با ناديده گرفتن تفكيك‌هاي نژادي و تبعيض‌هاي موجود در آن زمان به يكي از چهره‌هاي برجسته زمان خود تبديل شده است. «ليليان كارتر» در سال 1983 درگذشته است. 

«جيمي كارتر» كه اكنون 82 ساله است تا كنون كتاب‌هاي متعددي منتشر كرده كه شماري از آن‌ها به پرفروش‌ترين كتاب‌هاي سال‌هاي اخير آمريكا تبديل شده‌اند. «يك ساعت پيش از طلوع»، «ارزش‌هاي در حال انقراض ما»، و «فلسطين: صلح و نه آپارتايد» از جمله اين كتاب‌ها هستند. كتاب جديد او كه به زودي منتشر مي‌شود حاوي خاطرات وي در سال‌هاي بعد از 1981، يعني پس از ترك كاخ سفيد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها