یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کتاب نمایشنامه «روایت نصر»از لرستان رونمایی شد

لرستان - همزمان با برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «تئاتر سنگر»، از کتاب نمایشنامه «روایت نصر» نوشته پژمان شاهوردی از لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «تئاتر سنگر» ویژه گروه‌های تئاتر نیروهای مسلح عصر شنبه با حضور فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر و سینما، مجید جوشقانی رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و ایرج افشاری اصل دبیر جشنواره در سالن قشقایی تئاتر شهرتهران برگزار شد.

در این مراسم از ۳۰ عنوان متون نمایشی دفاع مقدس رونمایی شد.

نمایشنامه «روایت نصر» نوشته پژمان شاهوردی از هنرمندان شهرستان بروجرد نیز در فهرست این ۳۰ کتاب قرار داشت. شاهوردی طی سال‌های مختلف بیش از ده‌ها نمایشنامه را به چاپ رسانده است.

شاهوردی جوایز متعددی را کسب کرده که از آن جمله می‌توان به نمایشنامه دوستت دارم عزیزم از این نویسنده لرستانی اشاره کرد که به عنوان تنها نمایشنامه برگزیده مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی ایده‌های نو کشور انتخاب شد.

همچنین نمایشنامه رحمت به عنوان یکی از ۵ نمایشنامه برگزیده ایران در مسابقه نمایشنامه‌نویسی ملی تئاتر مقاومت-مرکز هنرهای نمایشی انتخاب شد. کسب بیش از ۳۰ عنوان برتر در زمینه کارگردانی و نویسندگی و بازیگری از جمله افتخارات شاهوردی است.

کتاب نمایشنامه «روایت نصر»از لرستان رونمایی شد

به گزارش ایبنا، در این مراسم از برگزیدگان جشنواره تقدیر و همچنین پوستر پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر سنگر رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها