سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
«اولین سفر پلیکان پاخاکستری در محله خواجه عطا» به بازار کتاب آمد

هرمزگان - «اولین سفر پلیکان پاخاکستری در محله خواجه عطا»، به همت انتشارات «امینان تهران» به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، «اولین سفر پلیکان پاخاکستری در محله خواجه عطا» بندرعباس به نویسندگی «فرخ لقا حافظ پور» در رده کودک و با موضوع محیط زیستی توسط انتشارات «امینان تهران» با تصویرگری نیلوفر مسچی منتشر شد.

شمارگان این کتاب یک‌هزار و ۱۰۰ نسخه و موضوع آن مرتبط به محیط زیستی دریایی و رها نکردن زباله و پلاستیک در محیط زیست دریایی است.

داستان کتاب، در مورد پلیکان پا خاکستری از پرندگان مهاجر و نادر ِ زمستان گذران است که در مسیر مهاجرتش به خور آذینی سیریک در محله خواجه عطای بندرعباس بواسطه رها شدن پلاستیک و زباله دچار آسیب می‌شود.

کودکان محله خواجه عطا تصمیم به مراقبت و تیمار پلیکان پاخاکستری می‌گیرند و موفق به بهبود حال پرنده و رهاسازی‌اش در محیط زیست می‌شوند.

این نویسنده بندرعباسی متولد ۱۳۴۶ است. دو دوره مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بوده و چند سال است در مسیر داستان‌نویسی برای کودکان گام بر می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «اولین سفر پلیکان پاخاکستری در محله خواجه عطا» به قلم «فرخ لقا حافظ پور» در ۱۲ صفحه، مصور رنگی برای گروه سنی الف به قیمت ۴۰ هزارتومان برای نخستین بار در سال ۱۴۰۲ روانه بازار کتاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها