چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
بهترین قسمت های بندرعباس برای رزرو هتل

اگر شما هم در مشهد زندگی می‌کنید و دوست دارید این مردم و به طور کلی این شهر زیبا را ببینید، میتوانید خرید بلیط قطار مشهد بندرعباس خود را به راحتی در سایت فلای‌تودی انجام دهید.

‌خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سفر به بندرعباس در جنوب ایران یک تجربه کاملاً بکر و استثنایی خواهد بود. شهرهای جنوبی ایران از جمله شهرهای زیبایی هستند که علی‌رغم آب‌وهوای گرمشان می‌توانند سفری بی‌نظیر و تکرار نشدنی را برای شما به خطه جنوب ایران رقم بزنند. شاید جنوب ایران به‌اندازه شمال آن سرسبز نباشد. اما واقعیت این است که سبزی خود را از صفا و سادگی و صمیمیت مردمانش می‌گیرد. واقعیت این است که مردم جنوب به‌اندازه گرمای هوا و به درخشندگی خورشید آسمانشان، خونگرم و مهمان‌نواز هستند. اگر شما هم در مشهد زندگی می‌کنید و دوست دارید این مردم و به طور کلی این شهر زیبا را ببینید، میتوانید خرید بلیط قطار مشهد بندرعباس خود را به راحتی در سایت فلای‌تودی انجام دهید.

بندرعباس و تمام جاذبه‌های آن

شهر بندرعباس دیدنی‌ها و جاذبه‌های بسیار زیادی دارد و سالانه گردشگران و مسافران زیادی برای حضور در این شهر و لذت بردن از جاذبه‌هایش عازم آن می‌شوند. بر همین اساس این شهر هم مانند سایر نقاط ایران مملو از هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های متنوع و متعددی است که شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید اقامت در آن‌ها را تجربه کنید. واقعیت این است که این شهر هم از خیابان‌ها، کوچه‌ها و محله‌های مختلفی تشکیل شده که در تمام این نقاط هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی تعبیه و طراحی شده‌اند. ما در این مطلب قصد داریم تا مناطق خوب شهر بندرعباس را برای رزرو هتل‌های شهر به شما معرفی کنیم.

بلوار پاسداران بندرعباس و هتل هما

بهترین قسمت های بندرعباس برای رزرو هتل

در فاصله اندکی از میدان انقلاب شهر بندرعباس، هتل جذاب و ۵ ستاره هما قرار گرفته است که در بلوار پاسداران، خیابان معراج مستقر شده و فاصله اندکی تا سواحل نیلگون و نقره‌ای خلیج‌فارس دارد. از مزایای موقعیت بی‌نظیر مکانی این هتل می‌توان به دسترسی سریع آن به انواع مراکز گردشگری و خدماتی و جاذبه‌های بندرعباس اشاره کرد. برای مثال هتل همای بندرعباس به موزه‌ها، اسکله‌ها، پارک ساحلی سورو، معبد هندوها، موزه مردم شناسی خلیج‌فارس در بندرعباس، مجتمع تجاری سیتی سنتر، حمام گله داری، پارک غدیر، بازار قدیم بندرعباس، مجتمع تجاری ستاره جنوب و غیره نزدیک است. ضمن اینکه این هتل ۵ ستاره در بندرعباس تا فرودگاه بین‌المللی شهر ۱۵ کیلومتر، تا ترمینال بندرعباس ۱۲ کیلومتر و تا راه‌آهن شهر بندرعباس فقط ۷ کیلومتر فاصله دارد.

خیابان امام خمینی و هتل آتیلار ۳ بندرعباس

در سفر به شهرهای جنوبی ایران مثلاً بندرعباس، می‌توانید با خرید بلیط قطار مشهد بندرعباس یا تهیه بلیط بندرعباس از هر شهر دیگری، به‌راحتی با انواع وسایل نقلیه خود را به این خطه همیشه درخشان برسانید. بعد از رسیدن به این شهر یکی از هتل‌هایی که اقامت در آن را به شما معرفی می‌کنیم، هتل آتیلار ۳ بندرعباس است. این هتل ۴ ستاره دقیقاً در میدان امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، درست پشت ستاره شهر قرار گرفته است. هتلی به ظاهر ساده اما باکیفیت و خدمات بی‌نظیر که دسترسی آسانی به اماکن و نقاط مختلف شهر بندرعباس دارد.

به همین دلیل سبب شده که این هتل را به لحاظ موقعیتی و دسترسی‌ها در دسته هتل‌های ممتاز قرار دهند. از جمله مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان و سریع آن به مراکز گردشگری و تفریحی مانند معبد هندوها، بازار بزرگ بندرعباس، بازار قدیم بندرعباس، بازار ماهی‌فروشان، حمام گله‌داری، موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس در بندرعباس، مسجد جامع سرور، ساحل سرور و غیره اشاره کرد. همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهر بندرعباس ۱۳ کیلومتر، با ترمینال این شهر ۱۰ کیلومتر و تا راه‌آهن آن نیز فقط ۷ کیلومتر است.

اتوبان شهید رجایی و هتل خلیج فارس

بهترین قسمت های بندرعباس برای رزرو هتل

در فاصله اندکی از کیلومتر ۱۳ اتوبان شهید رجایی، خون سرخ، شما با یکی از بهترین هتل‌های بندرعباس روبه‌رو هستید که البته موقعیت مکانی جذابی هم دارد. این هتل با نام هتل خلیج‌فارس در بندرعباس و در قلب مرکز صنعتی این شهر واقع شده است و ۲۵ کیلومتر از شهر بندرعباس فاصله دارد. نزدیکی این هتل تا اسکله‌هایی مانند بندر شهید رجایی سبب شده که یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین هتل‌های شهر بندرعباس برای افرادی باشد که با اهداف تجاری و کاری عازم این شهر می‌شوند.

اگر شما هم با هدف انجام فعالیت‌های کسب و کاری خود عازم بندرعباس شده‌اید، بهتر است که هتل خلیج فارس را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل دقیقاً در منطقه ویژه و مناسبی که صنایع فلز و معدنی بندرعباس در آن قرار دارند، واقع شده و به همین دلیل به کارخانه‌ها و صنایع مختلف بندرعباس مانند فولاد هرمزگان، فولاد صبا، المهدی و همین‌طور صنایع کشتی سازی شهر، دسترسی سریع و اولیه‌ای دارد. در نهایت بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی بندرعباس ۴۱ کیلومتر، تا ترمینال شهر بندرعباس ۳۷ کیلومتر و تا راه‌آهن این شهر ۳۶ کیلومتر است.

گلشهر و هتل آپارتمان سفید

یکی دیگر از اقامتگاه‌های شهر بندرعباس که در قالب هتل آپارتمان فعال است، هتل آپارتمان سفید نام دارد. این هتل آپارتمان در گلشهر، بهشت بندر، بلوار نواب و ابتدای بلوار مرجان واقع شده است. این هتل آپارتمان دسترسی سریع و آسانی به اماکن خدماتی و مرکز شهر بندرعباس دارد. از جمله نقاط نزدیک به این هتل آپارتمان اماکنی مثل بوستان جنگلی خلیج‌فارس، مجتمع تجاری سیتی‌سنتر، پارک بهشت بندر، بازار قدیم بندرعباس، پارک ساحلی دولت، پارک غدیر، موزه مردم‌شناسی خلیج فارس، معبد هندوها، بازار ماهی فروشان بندرعباس و غیره است. همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه بین‌المللی شهر بندرعباس ۳ کیلومتر، تا ترمینال بندرعباس ۴ کیلومتر و تا راه آهن این شهر فقط ۱۴ کیلومتر است.

بندرعباس، شهری یکپارچه و زیبا

ما در این مطلب تلاش کردیم نقاطی از شهر بندرعباس را به شما معرفی کنیم که بهترین موقعیت مکانی را به لحاظ دسترسی به انواع جاذبه‌های این شهر دارند. حتی منطقه صنعتی شهر بندرعباس را به شما معرفی کردیم و گفتیم که اگر سفر شما به بندرعباس کاری و تجاری بود، بهتر است در کدام هتل و در کدام منطقه اقامت داشته باشید. در هر حال سفر به شهرهایی که هم به لحاظ گردشگری و هم به لحاظ تجاری و سیاسی موقعیت خاصی دارند، گاهی اوقات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. بر همین اساس ما به شما توصیه می‌کنیم که با مجموعه‌های گردشگری معتبری مانند فلای تودی سفر خود به بندرعباس را تجربه کنید تا هیچ چالشی پیش از سفر، حین سفر و در پایان سفر شما را تهدید نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها