چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
تلاش برای ترغیب کودکان هرمزگانی به تولید محتوای فرهنگی و خلق اثر ادبی

هرمزگان- دبیر «محفل ادبی آفتاب» بندرعباس گفت: به دنبال ترغیب کودکان هرمزگان به تولید محتوای فرهنگی و خلق اثر ادبی هستیم.

امیر حسین والا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پس از برگزاری جلسه دیگری از سلسله جلسات «محفل ادبی آفتاب» سه شنبه شب در سالن مطالعات کودکان و نوجوانان کتابخانه سید احمد خمینی (رحمةالله) گفت: بسیار مشتاقیم تا اشتیاق کودکان به ادبیات را شکل تازه‌تری ببخشیم و با جدیت به دنبال ترغیب کودکان به تولید محتوای فرهنگی و خلق اثر ادبی هستیم.

این مولف و تسهیل‌گر حوزه کودک افزود: همانطور که در جلسه پیش در مورد تخلص ادبی و نمادگرایی گفتگوهایی انجام شد، در ادامه برنامه‌های مدون این محفل ادبی، کودکان به انتخاب نمادی از خود پرداختند و سپس با استفاده از این نمادها به بیان قصه‌هایی با محوریت شخصیت خود پرداختند.

این مجری و کنشگر ادبی اضافه کرد: جالب است که کودکان کم سن و سال تر نیز که هنوز دانش خواندن و نوشتن را فرا نگرفته‌اند، قصه خود را بیان و نقاشی کردند.

والا در پایان ابراز داشت: علاقه‌مندی کودکان موجب شده تا من و سید مریم سیدافقهی به عنوان تسهیل‌گر این محفل، هر سه‌شنبه با شور و شادی فراوان در این نشست ادبی شرکت کنیم و از حضور در جمع کودکان دوستدار کتاب لذت ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها