دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
فراخوان مسابقه بزرگ «مالک اشتری دیگر» ویژه گروه سنی نوجوان منتشر شد

چهارمحال و بختیاری - مسابقه بزرگ «مالک اشتری دیگر» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، مسابقه بزرگ «مالک اشتری دیگر» توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

کتاب‌های «سرباز نامه» نوشته افشین علا و «عمو قاسم» نوشته محمدعلی جابری از منابع این مسابقه هستند و شرکت‌کنندگان در قالب‌های خوانش بخشی از کتاب (پویش و ارسال فیلم)، شعرسرایی و تهیه پادکست، ویدیوکست، کلیپ، فوتوکلیپ همراه با روایت‌گری به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش معرفی و خوانش بخشی از کتاب، شرکت‌کنندگان باید بهترین قسمت کتاب که دارای آغاز و پایان است انتخاب و با رعایت مهارت خواندن و لحن مناسب، خوانش انجام دهند. در قسمت شعرسرایی نوجوانان می‌توانند اشعار خود را متناسب با موضوع کتابها در قالب‌های مختلف (غزل، قصیده، مثنوی، دوبیتی، رباعی، سرود و …) به صورت WORD و PDF در سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد(سماک) بارگذاری نمایند و علاقه‌مندان به شرکت در بخش پادکست، ویدیوکست، کلیپ، فوتوکلیپ نیز باید فیلم‌های ارسالی را به‌صورت افقی ضبط و حداکثر در ۵ دقیقه و حجم ۱۰۰ مگابایت در سامانه ثبت کنند. خلاقیت و نوآوری در آثار ارسالی در اولویت داوری و امتیازدهی خواهند بود.

مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن ماه و زمان اعلام برندگان ۱۷ اسفند، هم‌زمان با سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

نوجوانان علاقه‌مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس: www.samakpl.ir و کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها