یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
آسمونی؛ بزرگ‌ترین مجله آنلاین ایران

تا چند سال قبل رسانه‌های مختلفی از جمله رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجله وجود داشتند که با اخبار و مطالب جذاب خود، مخاطبانشان را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کردند. با آمدن اینترنت، اما رونق این رسانه‌ها از بین رفت و دیگر کمتر کسی سراغ مجله‌ها برای سرگرم شدن می‌رود.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، تا چند سال قبل رسانه‌های مختلفی از جمله رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجله وجود داشتند که با اخبار و مطالب جذاب خود، مخاطبانشان را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کردند. با آمدن اینترنت، اما رونق این رسانه‌ها از بین رفت و دیگر کمتر کسی سراغ مجله‌ها برای سرگرم شدن می‌رود. درست است که اینترنت فضایی بسیار خوب برای سرگرم شدن پدید آورده، اما اکثر پست‌هایی که ما در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم تنها وقتمان را هدر می‌دهند. حال چه می‌شد اگر همان فضایی که در مجله‌ها و روزنامه‌ها وجود داشت، دوباره بازگردد و بتوانیم به همان رسانه‌ها را در قالبی جذاب‌تر دسترسی داشته باشیم؟ آسمونی نام بزرگ ترین مجله آنلاین ایران است که در حوزه‌های مختلف محتواهای جذابی را برای مخاطبین خود فراهم می‌کند. در هر موضوعی که علاقه داشته باشید، آسمونی چیزی برای ارائه به شما خواهد داشت. در ادامه قصد داریم این مجله اینترنتی را دقیق‌تر بررسی کنیم.

آسمونی چیست و چقدر در این کار سابقه دارد؟

آسمونی به آدرس www.asemooni.com/mag یک مجله اینترنتی است که فعالیت آن بسیار قدیمی‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. این رسانه در سال ۱۳۸۳ توسط آقای سعید زنگنه تأسیس شد و کار خود را آغاز کرد. این مجله با بیش از دو دهه سابقه‌ای که در این زمینه دارد، یکی از قدیمی‌ترین نشریات آنلاین به شمار می‌رود و در حال حاضر در میان مجلات برتر اینترنتی ایران قرار دارد.

آسمونی همواره در تلاش بوده تا با پویا نگه‌داشتن محتوایش و موضوعاتی که راجع به آن‌ها محتوا تولید می‌کند، مخاطبان را راضی نگه‌داشته و علاوه بر آن با جذابیت بالا، مخاطبین جدیدی را نیز جذب نشریه کند. در حال حاضر موضوعات مختلفی از موضوعات گردشگری، ورزش، فناوری و آشپزی گرفته تا پزشک و سلامت، سبک زندگی و کسب‌وکار در مجله آسمونی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این مجله آنلاین همچنین تمام تلاش خود را می‌کند تا محتواهای دروغ و اشتباه را منتشر نکند و برای اطلاعات درست و واقعی ارزش زیادی قائل است.

در آسمونی چه چیزهایی پیدا می‌کنید؟

مجله آنلاین آسمونی دارای بخش‌های مختلفی بوده و برای هر کسی چیزی دارد. اما این بخش‌ها چه هستند؟ در ادامه قصد داریم برخی از این بخش‌ها را به‌طور جداگانه بررسی کنیم:

امروز چه خبر؟

اولین بخشی که می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم، بخش امروز چه خبر؟ است. همان‌طور که از نام آن پیداست، در این بخش می‌توانید اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف را مشاهده کنید. برای مثال در زمان نگارش این مقاله، یکی از اخبار در مورد آغاز به‌کار نمایشگاه مشاغل خانگی در دماوند است. خبر دیگری که در این بخش مشاهده می‌شود، مشخص شدن تیم‌هایی که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کرده اند. همان‌طور که می‌بینید این خبر ورزشی بوده و ارتباطی به خبر قبلی ندارد. خبر دیگر برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت است؛ بنابراین حتی اگر به اخبار سیاسی علاقه دارید، بازهم سر زدن به مجله آنلاین آسمونی خالی از لطف نخواهد بود.

هنر

یکی دیگر از بخش‌های مجله آسمونی، بخش هنری آن است. در این قسمت مقالات مختلفی وجود دارند که بعضی از آن‌ها سرگرم‌کننده بوده و اطلاعات جالبی را به ما می‌دهند و بعضی از دیگر از آن‌ها آموزنده هستند. برای مثال استاپ‌موشن چیست؟ و نقاشی‌های داوینچی چه رازهایی دارد، در دسته اول قرار می‌گیرند و ساخت شمع بدون پارافین برای عید نوروز و آموزش ساخت سازه‌های ماکارونی در دسته دوم قرار می‌گیرند. بخش هنری مجله آنلاین آسمونی یک منبع کاربردی و اطلاعات فوق‌العاده برای همه هنر دوستان است. نکته جالبی که در این قسمت وجود دارد، این است که خود بخش هنر چندین زیرمجموعه دارد که هرکدام به یکی از شاخه‌های هنر مانند عکاسی، هنرهای نمایشی و مجسمه‌سازی اختصاص دارد و این‌طور سریع‌تر می‌توانید به مقالات و اطلاعات دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

آسمونی؛ بزرگ‌ترین مجله آنلاین ایران

مالی و سرمایه‌گذاری

امروزه همه ما می‌خواهیم از روش‌های مختلف، درآمد خود را افزایش دهیم و سطح رفاه زندگی‌مان را بالاتر ببریم؛ بنابراین اطلاعات و اخبار در حوزه مالی و اقتصادی به‌شدت می‌تواند به ما کمک کنند. بسیاری از مقاله‌هایی که در حوزه مالی در مجله آسمونی قرار دارند، کاربردی بوده و در رابطه با ایران نگارش شده‌اند. برای مثال بعضی از این مقاله‌ها در رابطه با نحوه باز کردن حساب و حتی نحوه کار کردن با کارت‌خوان هستند. همچنین اگر به سرمایه‌گذاری علاقه دارید، مقاله‌هایی در رابطه با ارزهای دیجیتال و طلا و دیگر دارایی‌هایی که به‌عنوان سرمایه‌گذاری استفاده می‌شوند را در آسمونی خواهید یافت.

ورزشی

قطعاً شما طرفدار ورزش و فوتبال هستید؛ اگر هم نباشید یک نفر را از نزدیکان و دوستان خود می‌شناسید که به فوتبال علاقه داشته باشد. آسمونی هم نسبت به این علاقه بی‌تفاوت نبوده و بخشی از این مجله آنلاین به ورزش اختصاص دارد. در این بخش هم می‌توانید مقاله‌هایی در رابطه با انواع رشته‌های ورزشی ازجمله فوتبال و والیبال و… را پیدا کنید. اخبار ورزشی نیز پای ثابت این بخش هستند و از جدول لیگ‌های فوتبال بزرگ دنیا تا اخبار مربوط با بازیکنان و سرمربیان نیز همگی به‌صورت مفصل در این بخش دیده می‌شوند.

تحصیل و آموزش

شاید هم چندان اهل اخبار نباشید و می‌خواهید وقت خود را به‌صورت مفیدتری سپری کنید. خوشبختانه در این زمینه نیز مجله آنلاین آسمونی شمارا ناامید نخواهد کرد. یکی از بخش‌های این مجله، تحصیل و آموزش است که در آن مقاله‌های آموزشی در رشته‌های مختلف وجود دارد. زبان و ادبیات انگلیسی، زبان عربی و نقشه‌برداری و معماری، موضوعات بعضی از این مقالات هستند. مجله آسمونی بعضی از دانشگاه‌های ایران را نیز بررسی کرده و اگر در این زمینه کنجکاوید یا در آینده نزدیک، خودتان یا نزدیکانتان قرار است وارد دانشگاه شوید، بد نیست که به این بخش مجله نیز سر بزنید.

آسمونی؛ بزرگ‌ترین مجله آنلاین ایران

مجله آسمونی؛ منبعی برای سرگرمی و اطلاعات مفید

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین و یکی از قدیمی‌ترین مجلات آنلاین در ایران یعنی آسمونی آشنا کنیم و بخش‌های مختلف آن را بیان کنیم. آسمونی منبعی بی‌نظیر برای دانش است و از طرفی اطلاعات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای نیز برای مخاطبان وجود دارد؛ بنابراین چه هدف شما صرفاً سرگرم شدن است و چه به دنبال اطلاعات مفیدی در حوزه‌های مختلف باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به مجله آنلاین آسمونی سر بزنید.

برچسب ها: مجله اینترنتی, مجله آنلاین, آسمونی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها