دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کتاب «بهشتی در این حوالی» با حضور نویسنده کتاب معرفی می‌شود

محمدعلی عباسی اقدم، مولف کتاب «بهشتی در این حوالی» مهمان سی‌ودومین قسمت برنامه «جلد دوم» شکبه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سی‌ودومین قسمت برنامه «جلد دوم»، ۲۷ آذر ماه، ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود. محمدعلی عباسی اقدم، نویسنده کتاب «بهشتی در این حوالی» مهمان سی‌ودومین قسمت برنامه «جلد دوم» است.

این کتاب، چهارمین دفتر از مجموعۀ «قله‌ها به آسمان نزدیکترند» است و حکایت دغدغه‌ها، ایده‌ها و تلاش‌های مسئولانه و دلسوزانه آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و چند روایت کوتاه از سبک زندگی و سیره علمی و عملی این شهید را بیان می‌کند. کتاب «بهشتی در این حوالی» به قلم محمدعلی عباسی اقدم است و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

محمدعلی عباسی اقدم در سال ۱۳۵۰ به دنیا آمد. وی از دوران دبستان علاقه‌مند به نوشتن بود. آشنایی او با کتاب «طوفان در پرانتز» قیصر امین‌پور و نثر کتاب «کشتی پهلو گرفته» علاقه‌اش به ادبیات را بیشتر کرد. در دوران خدمت سربازی با کتاب‌های علی شریعتی و نثر سحار او آشنا شد و این آشنایی او را به خواندن و نوشتن بیشتر ترغیب کرد. در ادامه به روزنامه‌نگاری و ویراستاری علاقه‌مند شد و سرانجام از اواخردهۀ هفتاد نوشتن در مطبوعات را شروع کرد.

اولین اثر او درباره جلال آل احمد بود با عنوان «مردی که سرش آتش گرفته» بود. او از سال ۷۸ تا ۹۸ به مدت بیست سال با روزنامه‌های مختلف همکاری کرد و بیش از ۹۰ پژوهش و تحقیق در کارنامه خود دارد.


گفتنی است، سی‌ودومین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، ۲۷ آذر ماه، ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها