یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
نشست صمیمی با نویسندگان

در سی ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ که با شعار «آینده خواندنی است» برگزار گردید، انتشارات شهید کاظمی نشست‌هایی را با حضور نویسندگان و مخاطبان خود برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» برگزار گردید. شعاری که شعار سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم بود. انتشارات شهید کاظمی همچون اکثر ناشران کشور در این طرح شرکت کرد و تلاش کرد بیش از مقداری که در طرح تعیین شده بود، به مخاطبان خود جهت تهیه کتاب (به‌صورت حضوری و غیرحضوری) تخفیف دهد.
 

در طول این هفته، نشست صمیمی و جشن امضای چندین کتاب، با حضور نویسندگان برگزار گردید. از جمله این نویسندگان می‌توان فاطمه‌سادات موسوی نویسنده کتاب «خیمه ماهتابی»، زهرا باقری نویسنده کتاب‌های «ناتا» و «شهاب دین»، رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب نویسندگان کتاب «ماجرای علامه و انقلاب»، سید محسن امامیان نویسنده کتاب «سنگی که سهم من شد»، سمیه عالمی نویسنده کتاب «باغ‌های معلق» و فاطمه الیاسی نویسنده کتاب «تونل سوم» نام برد.

در این جلسات مخاطبان سوالات خود را از نویسندگان پرسیده و از روند نگارش آثارشان مطلع شدند.

انتشارات شهید کاظمی یک ناشر خصوصی است که تا کنون بیش از ۷۰۰ اثر در حوزه ادبیات دفاع مقدس و مدافعان حرم، ادبیات دینی، آثار فرهنگی و اخلاقی، آثار مرتبط با استکبارستیزی، اطلاعاتی امنیتی و جریان مقاومت در رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تولید کرده است.

گفتنی است این انتشارات در سال‌های ۹۶، ۹۵ و ۹۷ به‌عنوان ناشر برتر کشور انتخاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها