چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کتاب یک پدافند غیرعامل فرهنگی است

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از کتاب به عنوان یک پدافند غیرعامل فرهنگی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، علی هوشمند به همراه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، محبی معاون امورفرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل ارشاد و جمعی از کارکنان، نمایندگان و مسئولان دستگاه‌ها، نهادها و مؤسسات فرهنگی و هنری، ناشران، مولفان و اصحاب قلم و رسانه صبح امروز، چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور در گلزار شهدای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این آئین گفت: کتاب یک پدافند غیرعامل فرهنگی است و نقش مهمی در انتقال ارزش های اسلامی و انقلابی و ایرانی به نسل های آینده دارد.

وی ادامه داد: در این فضا و مکان مقدس از شهدای والامقام مدد می‌گیریم و تلاش کنیم در حوزه های فرهنگ، هنر، ادب، رسانه اقداماتی مناسب و تاثیرگذار انجام دهیم.

هوشمند ادامه داد: سی و یکمین دوره هفته کتاب، می‌تواند با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان و با همت و اراده قشر فرهنگی جامعه، شروع فصلی جدید در فعالیت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی باشد.

مدیرکل دستگاه فرهنگی استان ایلام تصریح کرد: هفته کتاب، فرصت ارزنده‌ای است تا ناشران، نویسندگان، مترجمان با همکاری سیاست‌گذاران و مدیران اجرایی حوزه، با تعامل نزدیک با یکدیگر در اعتلای هرچه بیشتر حوزه‌های فرهنگی استان از طریق تقویت فرهنگ کتاب و کتاب‎خوانی و ایجاد فرصت و زمینه برای تسهیل حرکت‌های مثبت در این زمینه به رشد و بالندگی جامعه کمک کنند.

در این آئین حبی‌الله محمودیان، به عنوان مؤلف و ناشر پیشکسسوت درخصوص اهمیت و جایگاه کتاب و خون شهیدان سخنانی ایراد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها