چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
برگزاری نمایشگاه «فلسطین سرزمین پایداری» به حمایت از  جنبش طوفان الاقصی در ۵۱ کتابخانه وابسته رضوی

خراسان‌رضوی - ۵۱ کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و دیگر شهرها، در راستای حمایت از جنبش طوفان اقصی و مردم مظلوم غزه، به برگزاری نمایشگاه کتاب، پوستر و عکس با نام «فلسطین، سرزمین پایداری» اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد به نقل از گنجینه رضوی، نمایشگاه‌های مذکور با محوریت شناخت مراجعه کنندگان با تاریخ فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی و آشنایی با ریشه های اختلاف و همچنین جنایاتی که صهیونیسم غاصب بر مردم مظلوم این سرزمین روا داشته است، در قالب پوستر، عکس و کتاب برگزار شده است.

بیانیه ها وفتواهای حمایت از مقاومت اسلامی درلبنان، زندگی و مبارزات شهید سید عباس موسوی، سید عزیز، دایره المعارف فلسطین، دانشنامه فلسطین، حزب الله در سوریه، جمهوری اسلامی و تحولات فلسطین، جبهه مقاومت فلسطین، حقایق قرآنی پیرامون مساله فلسطین، پایداری فلسطین از نگاه تاریخ و سرزمین، فلسطین و صهیونیسم، پیروزی مقاومت هویت و فرهنگ پیروزی، پرونده اسرائیل و صهیونیسم سیاسی از جمله منابع چاپی است که طی برگزاری نمایشگاه ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال جاری (۱۵ مهر) علیه رژیم غاصب صهیونیستی، حماس ۲۲۴ نفر را به اسارت گرفته است و بیش از ۱۴۰۰ اسرائیلی از جمله ۳۰۹ نظامی کشته شده‌اند. در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز، همچنان برای بیست و دومین روز متوالی ادامه دارد. تجاوزی که تاکنون به شهادت هفت هزار و ۳۲۶ نفر از جمله بیش از سه هزار کودک و یک هزار و ۷۰۹ زن و ۳۹۷ سالمند منجر شده و به مجروحیت ۱۸ هزار و ۴۸۴ نفر و مفقود بودن نزدیک به دو هزار نفر منجر شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها