یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
نهمین جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام برگزار می‌شود

ایلام-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نهمین جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، علی هوشمند در دیدار و نشست با فعالان حوزه چاپ گفت: نهمین جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام برگزار می‌شود.

این نشست با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه‌ای، کارشناس چاپ و فعالان حوزه چاپ که با رویکرد بررسی مسائل، درخواست‌ها و دغدغه‌های فعالان این حوزه و هم‌افزایی جهت برگزاری جشنواره صنعت چاپ برگزار شد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

هوشمند صنعت چاپ را یکی از ارکان اساسی تمدن نوین بشری دانست و گفت: قطعاً دست اندرکاران حوزه چاپ از منزلت خاصی برخوردارند، زیرا زندگی اجتماعی بشر در ابعاد مختلف با این صنعت در ارتباط و تاریخ بشریت مرهون و مدیون این قشر زحمتکش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام با رویکرد چالش‌ها و راهبردهای صنعت چاپ استان برنامه‌ریزی شده و محور آن، تجلیل از پیشکسوتان و معرفی صادرکنندگان و نوآوران صنعت چاپ استان ایلام است.

وی بیان کرد: در این آئین از پیشکسوتان، کارگران فنی نمونه، مدیران نمونه، کارآفرینان برتر، طراحان نمونه حوزه صنعت چاپ ایلام مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش ایبنا ۷٠ واحد چاپ و صنایع وابسته اعم از چاپخانه، چاپ سیلک، چاپ دیجیتال و چاپ افست در استان با حدود ۱٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها