یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۴
سخنراني پيشكسوت كتابداري در همايش «آشنايان خانه سيمرغ»

پوراندخت سلطاني، پيشكسوت كتابداري با سخنراني در همايش «آشنايان خانه سيمرغ» تجارب طولاني كتابداري خود را در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌دهد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط‌ عمومي فرهنگسراي معرفت (تفكر)، همايش «آشنايان خانه سيمرغ» با حضور كارشناسان حوزه كتاب و كتابداري در كتابخانه‌ شيخ هادي نجم‌آبادي برگزار مي‌شود.

آشنايي اهالي كتاب و كتابخانه با روش‌هاي صحيح و شيوه‌هاي فني بهره‌مندي بهينه از كتابخانه، آشنايي دقيق با منابع كتابخانه و خدمات و مفاهيمي نظير كتابخانه بدون ديوار و نيز ارائه جديدترين دستاوردها در اين زمينه، از جمله اهداف و مباحث اين همايش به شمار مي‌روند.

در اين همايش پوراندخت سلطاني، مولف، پژوهشگر و پيشكسوت كتابداري كشور سخنراني خواهد كرد.

پوراندخت سلطاني متولد 1310 از پايه‌گذاران علوم كتابداري و اطلاع‌رساني در ايران است. وي جايزه ترويج علم را از طرف انجمن كتابداري و اطلاع‌رساني ايران دريافت كرد. پايه‌گذاري مركز ملي كتابداري، عضويت در هيات علمي دانشگاه تهران و استادي گروه كتابداري كتابخانه ملي ايران، از ديگر سوابق مندرج در كارنامه سلطاني اند. «دانشنامه كتابداري و اطلاع‌رساني» از جمله آثار مرجع اين پژوهشگر در حوزه كتابداري به حساب مي‌آيد. 

همايش كارگاهي «آشنايان خانه سيمرغ» روز چهارشنبه 31 تيرماه از ساعت 10 تا 12 در كتابخانه شيخ هادي نجم‌آبادي برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند به فرهنگسراي معرفت(تفكر) به نشاني شهر زيبا، شهران، بعد از زيرگذر شهران مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 44304858 و 44319303 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط