دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
دومین جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع دوست/چاپ آثار برتر در قالب کتاب

دومین جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «دوست» به همت انتشارات سیمای فرهنگ برگزار و آثار برگزیده این مسابقه در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

بهروز امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از برگزاری دومین جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره را گروه «روز تولد خورشید» انتشارات سیمای فرهنگ برگزار خواهد شد و آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ می‌شود.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: بروز خلاقیت‌ها و توانایی‌های کودکان از طریق نقاشی، تحکیم موضوعات اخلاقی و سازنده در ذهن و ضمیر آن‌ها و استفاده از هنر در انتقال پیام درونی و اهمیت به هنر نقاشی و تصویرگری ازجمله اهداف جشنواره نقاشی است.
 
امیری با بیان اینکه مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان اسفندماه امسال خواهد بود، گفت: موضوع مسابقه این دوره «دوست» است، همه تصاویر باید افقی و در سایز A4 باشند. تمام کودکان و نوجوانان 6 تا 15 سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: این کار با هدف تاکید بر مسئولیت اجتماعی انتشارات و اهمیت به موضوع نقاشی و هنر در میان کودکان و نوجوانان همچنین کشف استعدادهای برتر در حوزه تصویرگری و نقاشی برگزار می‌شود، در این جشنواره به نقاشی‌های برگزیده نیز علاوه بر دریافت تندیس، مدال افتخار و جوایز ارزشمند اهدا خواهد شد.
 
به‌گفته وی، علاقه‌مندان تا 30 آذرماه فرصت دارند نقاشی‌های خود را به نشانی تهران، خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهید آقابالازاده، شماره 32، واحد 1 انتشارات سیمای فرهنگ با کدپستی 1333843761 ارسال کنند؛ همچنین لینک https://simayefarhangpub.ir/jashnvare_2_doost/ برای ارسال اثر ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها