یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
«از لاواک تا افلاک» روانه بازار شد

قم- به همت انتشارات «منهاج علم»  کتاب «از لاواک تا افلاک» روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم علمی به تمامی انسان‌ها، استفاده از بستر هنر است. در میان شاخه‌های مختلف هنر، بحث رمان و داستان همواره جایگاهی ویژه داشته است و برخلاف رویکردهای خشکِ متون علمی، بسیاری از نویسندگان تلاش می‌کنند مفاهیم عمیق خود را از طریق این شکل از هنر به مخاطب‌ منتقل کنند.

کتاب «از لاواک تا افلاک» در مورد سیره مدیریتی یکی از نام‌آورترین فرماندهان دفاع مقدس، شهید عباس بابایی است که نویسنده در آن تلاشی وافر نموده تا نه به شکل بیوگرافی‌های رایج؛ بلکه به صورتی داستان‌وار و با روایت‌های مختلف در مورد رویکردهای مدیریتی این شهید بزرگوار، به شکلی جذاب، سیری داستانی و جالب را بیافریند و در این زمینه، این اثر را می‌توان از نخستین رمان‌های مدیریت جهادی کشور به شمار آورد.

کتاب حاضر علاوه بر علاقه‌مندان رشته مدیریت، برای تمامی طبقات جامعه که شوق آشنایی با سیره شهدای والامقام دفاع مقدس دارند، می‌تواند راهگشا و کارگشا باشد و در این زمینه نکاتی خاص را به مخاطب خود بیاموزد.
 
به گزارش ایبنا، کتاب «از لاواک تا افلاک»  در ۲۶۴ صفحه با ۱۳۰ هزار تومان از سوی انتشارات «منهاج علم» قم روانه بازار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها