دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
مسابقه فرهنگی و هنری نماز و مهدویت در زنجان فراخوان داد

زنجان_ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری نماز و مهدویت گفت: این مسابقه در 5 رشته شعر، داستان، کوتاه، نقاشی، مقاله‌نویسی و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان و کارکنان مسابقه فرهنگی و هنری نماز و مهدویت را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در 5 رشته  شعر، داستان، کوتاه، نقاشی، مقاله‌نویسی و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا 20 مهرماه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به رده سنی تعیین شده در فراخوان گفت: رشته شعر ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، رشته داستان کوتاه ۷ تا ۱۲ سال ۱۲و  تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، رشته نقاشی ۷ تا ۱۲ سال  و۱۲ تا ۱۶ سال، رشته مقاله نویسی ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، رشته خاطره نویسی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال  است.

وی ادامه داد: طبق فراخوان محوریت ارسال آثار  نقش نماز در سلامت و سعادت خانواده و جامعه، حجاب در نماز و نقش آن بر سلامت فردی و اجتماعی انسان نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، خاطره‌ای از شیوه‌های درست و غلط دعوت به نماز است.

صالحی با اشاره به اینکه کمیته امداد در ارائه خدمات فرهنگی هم همچون مسائل مربوط به اشتغال حساسیت دارد، اضافه کرد:  امسال به بیش از 7 هزار مددجو خدمات مشاوره و فرهنگی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: بانوان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، همسران جوان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، کودکان، مشمولین طرح‌های اشتغال و خودکفایی ازجمله گروه‌های هدف این طرح هستند.

وی تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده، تقویت مشاركت اجتماعی خانواده‌ها، آموزش مهارت‌های زندگی حفظ كرامت انسانی از اهداف برگزاری جلسات مشاوره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها