شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
فراخوان نخستین یادواره شهدای عضو کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی اعلام شد

خراسان شمالی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: فراخوان نخستین یادواره شهدای عضو کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی برای شناسایی شهدای عضو کتابخانه آغاز شد.

مهدی آریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد گفت: اولین یادواره شهدای عضو کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی بعد از تایید نهایی برگزاری جشنواره شروع و هم اکنون مرحله فراخوان آن آغاز شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: این فراخوان به خاطر شناسایی شهدای گرانقدر عضو کتابخانه‌ها با توجه به برگزاری یادواره از سوی اداره کل کتابخانه‌های استان خراسان شمالی در سطح استان گسترده شده است.
 
آریان تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره، از تمام خانواده‌های معظم شهدا درخواست داریم که اطلاعات کامل شهید خود را در صورت عضویت در کتابخانه‌های عمومی برای ما ارسال کنند.
 
وی با اعلام ارسال شیوه اطلاعات شهدا به دو شکل حضوری و غیر حضوری افزود: مردم استان خراسان شمالی و همچنین خانواده معظم شهدا می‌توانند با مراجعه به یکی از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان خراسان شمالی اطلاعات کاملی را در اختیار این یادواره قرار دهند.
 
آریان در پایان گفت: مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا می‌توانند از طریق پیام رسان‌های ایرانی نیز به صورت غیر حضوری اطلاعات شهدا را ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها