شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کارگاه‌های آموزشی انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران برگزار می‌شود

کارگاه‌های آموزشی تخصصی انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران سوم مرداد همزمان با ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا برگزار می‌شود.

احمد ثمری‌‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این انجمن در ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، گفت: انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران با همکاری شرکت آینده اندیشان رادینا همچنین ارتقای سطح علمی و دانش بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان نمایشگاه کاغذ و مقوا دو کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این دو کارگاه سه‌شنبه سوم مرداد برگزار خواهند شد، افزود: کارگاه اول «راهكارهای كليدی پيش روي صنايع كاغذ و مقوا برای بهبود عملكرد اقتصادی و زيست محيط و ارتقای كيفيت محصول» است که با حضور حسین رسالتی، استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از ساعت 9 تا 10:15 برگزار خواهد شد.

ثمری‌ها با اشاره به کارگاه دوم پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه، توضیخ داد: کارگاه «کارخانه خمیرکاغذ دیروز، پالایشگاه زیستی امروز؛ زیرساختی جهت تضمین جریان پایدار مواد و انرژی» نیز توسط سحاب حجازی، دانشیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ساعت 10 و 20 تا 11 و 30 دقیقه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت براي عموم مردم رايگان است، ادامه داد: به همه شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در این دو کارگاه می‌توانند تا 2 مرداد به شماره 09191663979 پیام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها