سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
خوزستان با 18 هزار جلد کتاب به بالاترین آمار طرح «بربال کتاب» رسید

خوزستان- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: در طرح ملی «در مسیر دانایی بر بال کتاب » به مراکز کانون پرورش فکری استان تعداد 18 هزار جلد کتاب و اسباب بازی ارسال شد.

حبیب آل کرد در حاشیه مراسم رونمایی و ارسال کتاب‌های اهدایی به مراکز استان، در محل تالار اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز با بیان اینکه تعداد کتاب‌های اهدایی در طرح «در مسیر دانایی بر بال کتاب » بالاترین آمار در استان‌ها را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: در این طرح 3 میلیون کتاب در قالب 91 عنوان بین کل استان‌های کشور توزیع  می‌شود که سهم استان خوزستان 18 هزار جلد کتاب است.

وی توزیع کتاب‌های اهدایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشوری را در سه مرحله دانست و عنوان کرد: در مرحله اول توزیع 18 هزار جلد کتاب از امروز آغاز شد و پیش بینی می‌شود مرحله دوم اهدایی در پایان فصل تابستان و مرحله سوم در پاییز انجام شود.

آل کرد افزود: این تعداد کتاب در 54 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در 30 شهرستان خوزستان توزیع می‌شود و سهمیه هر مرکز با توجه به ظرفیت و تعداد اعضای مراکز است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: استان خوزستان در فرآیند تقسیم کتاب از سوی ستاد جزء سه استان اول دریافت کتاب‌های اهدایی بود.

 وی با اشاره به ناشران کتاب‌های اهدایی اضافه کرد: این کتاب‌ها از انتشارات نردبان، محراب قلم، کتاب پرنده، منادی تربیت، پیام محراب، غنچه، گویا، شهر قلم، افق و سوره مهر هستند که کتاب‌های آنها به مراکز کانونی در سراسر کشور ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها