چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
برگزاری دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر در شوشتر

خوزستان -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر (نماز) فردا چهارشنبه به میزبانی شوشتر برگزار می شود.

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، هدف از برگزاری جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» را ترویج بیش از پیش فریضه نماز  ببان کرد و افزود: این‌جشنواره با هدف ترویج نماز و اهمیت ذکر و دعا ،پنحشنبه در دارالمومنین شوشتر  با حضور شاعران و نویسندگان استانی برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام کلاه کج با اشاره به  موضوعات این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره با موضوع نماز، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و ذکر و دعا است و در آیین اختتامیه از هشت برگزیده در موضوعات یاد شده  تجلیل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این دوره جشنواره از استقبال خوبی برخوردار بود، اظهار کرد: از زمان انتشار فراخوان در سراسر کشور از ۲۶ استان، ۳۰۰ اثر از صد و شصت شاعر و نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری ، هشت اثر به عنوان برگزیده  انتخاب شدند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: شعر خوانی، سخنرانی، تجلیل ازشاعران برگزیده،پیشکسوتان و اهالی قلم، تقدیر از فعالان عرصه نماز، ابتهال، رونمایی ازکتاب، اجرای زنده هنرمندان خطاط و نقاش با موضوع نماز و ذکر،  نماهنگ زنده قرآنی و نمایش کوتاه آیینی و دینی و ... از جمله برنامه‌های اجرایی این رویداد ادبی و ارزشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها