سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
رونمایی از 7 عنوان کتاب با موضوع حکمرانی متعالی در بجنورد

خراسان شمالی- 7 عنوان کتاب با موضوع حکمرانی متعالی با حضور معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، در بجنورد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، محمدرضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در همایش چالش‌ها و الزامات حکمرانی خراسان شمالی  اظهار کرد: ایجاد تعادل منطقی بین مطلق گرایی و تمرکز زدایی برای تحقق حکمرانی منطقه‌ای و استانی در نظام حکومتی ضروری است.
 
استاندار خراسان شمالی گفت: حکمرانی متعالی در گرو مشارکت عمومی آحاد جامعه است که باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.
 
وی اظهار کرد:حکمرانی متعالی یعنی راهبری و مدیریت جامعه به صورت سنجیده، کارامد و در چارچوب قانون منطقی و عادلانه همراه با پاسخگویی باشد.
 
حسین نژاد خاطر نشان کرد: تصمیم گیری متمرکز باید در سرلوحه نظام اداری قرار گیرد تا اثر بخشی آن در ارکان مختلف جامعه ملموس تر باشد.

در ادامه مراسم، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: حکمرانی استانی باید در چارچوب حکمرانی ملی ولی با نگاه به شرایط و اقتضائات استان عمل کند.  



سردار محمد مهدی‌نژاد نوری بیان کرد: توجیه و همراه‌سازی مردمی با اصول حکمرانی باید در استان‌ها پررنگ تر و جدی‌تر دنبال شود تا شرایط برای توسعه کشور فراهم شود.  

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح افزود: حکمرانان استانی باید واقعیات موجود و فرصت‌های پیش رو را در داخل و بیرون استان با جزییات بیشتر شناسایی کند تا سیاست‌ها و اقدامات آنها عملی‌تر و موثر باشد.
 
کتاب‌های «سبک انتخاب مدیران »، «سبک سلوک معنوی»، « سبک سلوک حرفه‌ای مدیران» ، « سبک سلوک سیاسی» ، « سبک سلوک رهبری مدیران»، « دولت و ملت از نظر نهج البلاغه» و « راهنمای هدایت» با محتوای حکمرانی متعالی با حضور سردار محمد مهدی نژاد معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، استاندار و مسوولان استانی در سالن دولت بجنورد رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها