دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
اهدای زمین برای توسعه کتابخانه رودکی بخش میمه

ایلام- در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش میمه شهرستان دهلران، زمینی به مساحت 100 مترمربع از سوی شهرداری میمه برای توسعه کتابخانه عمومی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش میمه به ریاست ابراهیم محمدی، بخشدار و با حضور عبدالحسین مجیدی، شهردار، یدالله حیدری، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی دهلران و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار و قطعه زمینی به مساحت 100 مترمربع از سوی شهرداری اهدا شد.

ابراهیم محمدی در این جلسه گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه لازم است از تمام ظرفیت‌ها، فضای مجازی، همکاری مسئولان و نخبگان بهره برد.
 
وی افزود: باید نهادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی تمام تلاش خود را به‌کار گیرند، زیرا اهمیت دادن به مطالعه مهم‌ترین راه توسعه فرهنگی است.
 
در ادامه یدالله حیدری، سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهلران گفت: یکی از راه‌های جذب حداکثری شرکت کنندگان جشنواره رضوی، استفاده از فضای مجازی و کانال‌های مجازی است.
 
حیدری در این جلسه با توجه به کمبود فضای کتابخانه رودکی و در جهت توسعه سالن‌ مطالعه این کتابخانه گفت: اهدای یک قطعه زمین به مساحت 100 مترمربع از سوی شهرداری میمه برای توسعه کتابخانه عمومی، اقدامی بسیار پسندیده و قابل تقدیر است و می‌تواند الگویی برای سایر نهادها باشد.
 
در پایان اعضای انجمن در راستای دستور جلسه و ترویج، توسعه و فرهنگ کتاب و کتابخوانی جشنواره رضوی پیشنهادات و راهکارهایی بیان و مطرح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها